№ 3 (2017)

Рекомендовано до друку 
Київський університет імені Бориса Грінченка
Витяг з протоколу №8 засідання Вченої ради від 30 серпня 2017 р.

Рецензенти:

  • Жильцов Олексій Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна).
  • Євгенія Смірнова-Трибульська, професор, доктор габілітованний, координатор проекту IRNet, завідувач кафедри гуманітарної освіти і наук про педагогічну підтримку Університету Сілезії (Польща).

Зміст

Open educational e-environment of modern university

LIFELONG LEARNING – A LOCAL CASE OF SUCCESS USING WEB TEXT-BASED DISCUSSION FORUMS PDF (English)
Isabel Alvarez, Paulo Pinto, Nuno Sotero da Silva 1-5
INTEGRATION OF INFORMATION AND EDUCATIONAL SYSTEMS IN THE UNIVERSAL EDUCATION UNIVERSITY ELECTRONIC ENVIRONMENT PDF (English)
Oksana Buinytska, Bohdan Hrytseliak 6-16
INTRODUCTION TO LEARNING ANALYTICS ADOPTION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS PDF (English)
Martin Drlik, Peter Svec, Martin Capay, Julia Tomanova 17-30
SYSTEM APPROACH TO DEFINITION THE MANAGEMENT STRUCTURE OF INFORMATION SYSTEMS IN CREATING THE CERTAIN LEVEL EDUCATIONAL RESOURCE THROUGH THE EDUCATIONAL WEB-SPACE PDF (English)
Iegor Dumych, Helen Makogon, Kateryna Remizantseva 31-35
A WAY TO MEASURE COMPLEX CONCEPTS RELATIONSHIPS WHEN USING DIGITAL STORYTELLING PDF (English)
Rafael Martin Espada, Juan Arias Masa, Sixto Cubo Delgado, Gemma Delicado Puerto, Prudencia Gutierrez Esteban, Laura Alonso-Díaz, Rocio Yuste Tosina 36-42
TOOLS FOR INQUIRY-BASED LEARNING IN PRIMARY SCHOOL PDF (English)
Mariia Gladun, Dariya Buchynska 43-54
IMPACT OF ICT ON LABOR MARKET DEVELOPMENT: MAIN TRENDS AND PROSPECTIVES PDF (English)
Liydmyla Ilich, Olena Akilina 55-68
IMPLEMENTATION OF SPECIFIC DIDACTIC PRINCIPLES IN COMPUTER-ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT PDF (English)
Dmytro Kasatkin, Olga Kasatkina 69-74
CLIP THINKING AND CLIP PERCEPTION: TEACHING METHODS ASPECT PDF (English)
Olena Kornuta, Tetiana Pryhorovska, Nataliia Potiomkina 75-79
STUDENTS STANDING BEFORE THE DISTANCE LEARNING IN INSTITUTION OF HIGHER EDUCATION PDF (English)
Tеtiana Liakh, Tеtiana Spirina, Alona Popova 80-88
EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY: FOREIGN EXPERTS’ PERSPECTIVE PDF (English)
Nataliia Morze, Ewa Ogrodzka-Mazur, Paulo Pinto, Olena Glazunova, Josef Malach, Valeria Zabolotna, Nadiia Balyk
FORMATION STUDENTS’ ICT COMPETENCE: CASE STUDY PDF (English)
Nataliia Morze, Olha Barna, Olena Kuzminska, Viktoriia Vember 89-99
ACADEMIC TEACHERS' SKILLS AND THEIR POTENTIALITIES OF APPLYING E-LEARNING RESOURCES PDF (English)
Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafranska 100-109
INFTUENCE OF E-LEARNING ON THE DEVELOPMENT OF THE COUNTRY PDF (English)
Kateryna Osmolyk
ACTUAL PROBLEMS OF DEVELOPMENT AND OPERATION OF INFORMATION-ANALYTICAL SYSTEMS OF EVALUATION OF RATINGS OF BANKS PDF (English)
Andrii Ramskyi, Stella Khazina 110-120
DIGITAL STORYTELLING AND TECHNOLOGIES PDF (English)
Antonio Dos Reis
THE ICT POTENTIAL FOR TEACHING SOCIOLOGICAL COURSES PDF (English)
Oksana Shelomovska, Liudmyla Sorokina, Maryna Romaniukha, Kostiantyn Bohomaz 121-129
NETWORKING IS ONE OF THE EFFECTIVENESS FORM OF THE INTERNATIONAL RESEARCH. SOME ASPECTS PDF (English)
Eugenia Smyrnova-Trybulska 130-139
CLUSTERISATION AND INFORMATION TECHNOLOGY IN ADVANCED TRAINING OF THE HEADS OF NETWORK EDUCATIONAL ORGANIZATIONS PDF (English)
Victoriia Stoikova 140-149
ICT TOOLS AND TRENDS IN RESEARCH, EDUCATION AND SCIENCE: LOCAL SURVEY PDF (English)
Oksana Strutynska, Mariia Umryk 150-160
E-PORTFOLIO AS AN ASSESSMENT TOOL OF THE STUDENT'S ACTIVITIES PDF (English)
Liliia O. Varchenko-Trotsenko, Anastasiia V. Tiutiunnyk, Valeriia A. Smirnova 161-172
EXPERIENCE USING MULTIMEDIA BOARDS FOR VISUALIZATION, CONDUCTING PEDAGOGICAL DISCUSSIONS, DEVELOPING INTERACTIVE EXERCISES FOR PRIMARY SCHOOL PDF (English)
Svitlana Vasylenko 173-185

Тенденції та стратегії розвитку відкритих освітніх ресурсів. Формування відкритого освітнього е-середовища університету

ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНІ СИСТЕМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Oleksandr Yu. Burov 186-191
НАУКОВЕ ДЕКЛАРУВАННЯ В Е-СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ PDF
Olena Viktorivna Voskobojnikova-Ghuzjeva, Viktorija Oleksandrivna Kopanjeva, Leonid Josypovych Kostenko 192-198
ХМАРНІ СЕРВІСИ MICROSOFT ТА GOOGLE: ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ PDF
Olena G. Glazunova, Olena G. Kuzminska, Tetyana V. Voloshyna, Taisia P. Sayapina, Valentyna I. Korolchuk 199-211
ЕЛЕКТРОННЕ ПОТРФОЛІО ЯК ІНСТРУМЕНТ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ PDF
Natalia Zhytienova 212-219
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ PDF
Olha Hermanivna Zakhar, Tetiana Valentynivna Tykhonova 220-229
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК У НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ НА ПЛАТФОРМАХ МВОК PDF
M. Zolochevska 230-237
ОСОБЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО УНІВЕРСИТЕТУ PDF
Volodymyr Kukharenko 238-246
ВІДКРИТІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ STEM-ОСВІТИ PDF
Nataliya Kushnir, Nataliya Valko, Nataliia Osipova, Liudmyla Kuzmych 247-255
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ У ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ PDF
Oksana V'jacheslavivna Marukhlenko 256-265
ДОСВІД МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРОЕКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «СОЦІАЛЬНА ІНФОРМАТИКА» PDF
Iryna V. Mashkina, Tetiana I. Nosenko 266-273
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВРАХОВУЮЧИ ІКТ- КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ PDF
Nataliia Morze, Svitlana Spivak 274-282
ЗМІШАНЕ ТА ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ PDF
Tatiana Victorivna Murashchenko 283-287
ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ LEARNINGAPPS ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИКЛАДУ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ PDF
Mylana Sablina 288-294
СЕРВІСНИЙ СУПРОВІД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПЕРЕМІЩЕНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ PDF
Mykola Semenov 295-302

Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти

МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШОЇ ШКОЛИ PDF
Vladyslav Bilous 303-309
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ LMSMOODLE ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ PDF
Iryna Vorotnykova 310-319
СТРУКТУРА ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ДЛЯ ЗАОЧНОЇ (ДИСТАНЦІЙНОЇ) ФОРМИ НАВЧАННЯ PDF
Maksym Mokriiev 320-329
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ GOLDi ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСПЕРИМЕНТІВ PDF
Ivan S. Stepura 330-336

Застосування ІКТ в економіці та управлінні

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ PDF
Valentyna Gladkova, Alla Panchenko, Ganna Panchenko 337-344
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІКЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ PDF
Kostiantyn Lynov, Vsevolod Lynyov 345-354
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ PDF
Nataliia Orlova, Iuliia Mokhova 355-365
ВПЛИВ ПОШИРЕННЯ ІКТ В ЕКОНОМІЦІ Й УПРАВЛІННІ НА ЛЮДСЬКИЙ РОЗВИТОК В УКРАЇНІ PDF
T. V. Pospielova 366-376
МУЛЬТІ-ЕТАПНА ОПТИМІЗАЦІЯ ФУНКЦІЮВАННЯ СКЛАДНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНО-РОЗПОДІЛЕНИХ СИСТЕМ PDF
Olena Viktorivna Skakalina 377-387
МЕХАНІЗМ ОЦІНКИ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ СТРАХОВИКА ЗАСОБАМИ ТАБЛИЧНОГО ПРОЦЕСОРА PDF
Olha O. Sosnovska, Nataliia P. Mazur 388-397