Архіви

  • № 17 (2024)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №14  засідання Вченої ради від 03 грудня 2024 р.

  • № 16 (2024)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу № 6 засідання Вченої ради від 25 квітня 2024 р.

  • № 15 (2023)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу № 10 засідання Вченої ради від 30 листопада 2023 р.

  • № 14 (2023)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №3 засідання Вченої ради від 27 квітня 2023 р.

  • № 13 (2022)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №10 засідання Вченої ради від 30 листопада 2022 р.

     

  • № 12 (2022)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №4 засідання Вченої ради від 21.04.2022

  • № 11 (2021)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №10 засідання Вченої ради від 25.11.2021

  • № 10 (2021)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №4 засідання Вченої ради від 29.04.2021

  • Спецвипуск «Педагогічна вища освіта України: аналіз і дослідження»

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №11 засідання Вченої ради від 17.12.2020

    Випуск присвячений висвітленню звітів в рамках проведених досліджень міжнародного проєкту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 (Співпраця задля розвитку інновацій та обміну успішними практиками) – Розвиток потенціалу вищої освіти, №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.

    The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
  • № 9 (2020)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №10 засідання Вченої ради від 26.11.2020

  • № 8 (2020)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №3 засідання Вченої ради від 27.04.2020

     

  • № 7 (2019)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №10 засідання Вченої ради від 28 листопада 2019 р.

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.7

  • СПЕЦВИПУСК «НОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В STEAM ОСВІТІ»

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №7 засідання Вченої ради від 29 серпня 2019 р.

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s

  • № 6 (2019)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №4 засідання Вченої ради від 25 квітня 2019 р.

     

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6

  • № 5 (2018)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №10 засідання Вченої ради від 29 листопада 2018 р.

     

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5

  • № 4 (2018)

    Рекомендовано до опублікування
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №8 засідання Вченої ради від 24 травня 2018 р.

     

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4

  • № 3 (2017)

    Рекомендовано до друку 
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №8 засідання Вченої ради від 30 серпня 2017 р.

    Рецензенти:

    • Жильцов Олексій Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна).
    • Євгенія Смирнова-Трибульська, професор, доктор габілітованний, координатор проекту IRNet, завідувач кафедри гуманітарної освіти і наук про педагогічну підтримку Університету Сілезії (Польща).

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3

  • № 2 (2016)

    Рекомендовано до друку
    Київський університет імені Бориса Грінченка
    Витяг з протоколу №8 засідання Вченої ради від 29 серпня 2016 р.

    Рецензенти:

    • Жильцов Олексій Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна).
    • Євгенія Смирнова-Трибульська, професор, доктор габілітованний, координатор проекту IRNet, завідувач кафедри гуманітарної освіти і наук про педагогічну підтримку Університету Сілезії (Польща).

    DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325