ЗВІТ 4_ПРОФІЛЬ ВИКЛАДАЧА З НАПРЯМКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020spv4Ключові слова:
цифрова компетентність викладача; цифрова компетентність вчителя; моделі стандартів цифрової компетентності; рівні цифрової компетентності; складові цифрової компетентностіАнотація
Даний звіт по проекту MoPED містить результати проектування цифрової компетентності педагогічних працівників, зокрема розроблені моделі стандартів цифрової компетентності викладача університету та вчителя. В звіті представлено результати опитування викладачів і студентів закладів вищої освіти та вчителів закладів середньої освіти з питань їх ставлення до цифрової компетентності та складу і змісту цифрової компетентності педагогічного працівника, яке було проведено в рамках проекту. Побудовано моделі стандартів цифрової компетентності викладача закладу вищої освіти та вчителя закладу загальної середньої освіти. Визначено рівні цифрової компетентності викладача університету та до кожного з них визначено певні знання та вміння. Запропоновано стандарт цифрової компетентності вчителя, який складається з 5-ти складових та детально описані вимоги до кожної з них.
Завантаження
Посилання
Proposal for a council recommendation on key competences for lifelong learning (text with eea relevance) {swd(2018) 14 final}. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/recommendation-key-competenceslifelong-learning.pdf
Kiss, M. (2017). Digital skills in the EU labour market. European Parliamentary Research Service. doi:10.2861/451320
DigComp 2.1 The Digital Competence Framework for Citizens. (2017). Отримано з EU SCIENCE HUB. The European Commission's science and knowledge service: http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC106281/web-digcomp2.1pdf_(online).pdf
Морзе, Н. В., Кочарян, А. Б. (2014). Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, (43, вип. 5), 27-39.
Naace. (2012). ICT and Computer Science in UK schools. ITTE, and the Computing at School. Working Group. Retrieved November 15, 2018, from https://community.computingatschool.org.uk/files/6706/original.pdf
Морзе, Н. В., Кочарян, А. Б. (2015). Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, (24).
Redecker, C. European Framework for the Digital Competence of Educators: DigCompEdu. Punie, Y. (ed). EUR 28775 EN. Publications Office of the European Union, Luxembourg, 2017, ISBN 978-92-79-73494-6, doi:10.2760/159770, JRC107466
Unesco, I. C. T. (2011). Competency framework for teachers. Paris: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization.