ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.7.1Ключові слова:
імідж, інтернет-портал, рейтинги, Webometrics, Google Analytics, Power BI, Google Search ConsoleАнотація
Формування позитивного іміджу є одним із основних завдань сучасних університетів. У реаліях сьогодення заклади вищої освіти становлять конкуренцію один одному, використовують різні засоби для залучення абітурієнтів, інвестицій, пошуку вітчизняних та міжнародних партнерів. Саме загострення конкуренції на ринку освітніх послуг стало передумовою до формування поняття іміджу університету. Імідж є цінним активом університету, який разом з іншими компонентами виступає реальним джерелом конкурентоспроможності і ключовим фактором адаптації університету до зовнішніх умов, до просування у світовому освітньому просторі. Щоб університет став успішним необхідно підтримувати зовнішню репутацію, застосовувати політику відкритості і доступності. У статті описано основні складові формування позитивного іміджу університетів, визначено особливості інтернет-порталу як однієї зі складових формування іміджу для підвищення позиції у міжнародних рейтингах, зокрема вебометричному. Здійснено порівняльний аналіз основних вебометричних показників Київського університету імені Бориса Грінченка за лютий 2019 року та липень 2019 року. Описано результати моніторингу офіційного порталу Університету Грінченка за допомогою сервісів Google Search Console, Google Analytics, Google My Business, Majestic SEO. Задля підвищення вебометричних показників проведено опитування щодо модернізації порталу Університету Грінченка. Проаналізовано результати опитування студентів та викладачів щодо оцінки дизайну, структури, навігації, періодичності використання порталу, зручності роботи на різних пристроях тощо та враховано їх для модернізації. Візуалізацію результатів опитування представлено за допомогою інструменту для бізнес-аналітики Power BI, перевагою якого є побудова інтерактивних звітів, з ключовими показниками діяльності. З урахуванням доопрацювання порталу для забезпечення оптимального представлення університету повторно проаналізовано системою Google Analytics, яка засвідчила підвищення рівня показників, які сприятимуть позитивному іміджу Університету Грінченка.
Завантаження
Посилання
Horbenko, N. (2014). Features of shaping the image of a modern university. Educological discourse, 1(5), 36-45. ISSN 2312-5829. November 21, 2019. http://www.od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79 (in Ukrainian)
Morze, N & Buinytska, O. (2017). Rating indicators system of evaluation teacher's activities in modern universities. Scientific journal of National Pedagogical Dragomanov University, 19(26), 34-44. November 20, 2019. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19082 (in Ukrainian)
Kurbatov, S. (2017). University Rankings as an Alternative Mechanism of Educational Measuring, 1-2, 3-6. November 22, 2019. https://lib.iitta.gov.ua/706342/1/ed_measure_kurbatov.pdf (in Ukrainian)
Pryadko, O., Tarasov, I., Suryhin, O. (2016). Rating assessment institutions region as an instrument marketing management. Economic strategy and perspectives of development of trade and services sphere, 1, 200-2012. ISSN 2312-394X. November 22, 2019. http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/854 (in Ukrainian)
Karpenko, Yu. & Karpenko, N. (2015). The image of higher educational establishment: Fundumental component and problems of formation. Scientific bulletin of Polissia, 1(1), 118-124. ISSN 2412-2394. November 20, 2019. http://nvp.stu.cn.ua/uk/component/k2/item/378-karpenko-yu-m-karpenko-n-l-imidzh-vischogo-navchalnogo-zakladu-osnovni-skladovi-ta-problemi-formuvannya.html (in Ukrainian)
Development strategy (program) of Borys Grinchenko Kyiv University for 2018-2022 (2018). November 22, 2019. http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/documents/bgku_development_strategy_2018-2022.pdf (in Ukrainian)
Varchenko-Trotsenko, L., Tiutiunnyk, A. & Smirnova, V. (2017). E-portfolio as an assessment tool of the student's activities. Open educational e-environment of Modern University, 3, 161-172. ISSN 2414-0325. November 22, 2019. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.16172
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/80
Webometrics Ranking of Universities (2019). November 19, 2019. http://kubg.edu.ua/prouniversitet/reitynhy-universytetu/reitynh-universytetu.html (in Ukrainian)
Buinytska, O., Hrytseliak, B. & Smirnova, V. (2018). Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university. Open educational e-environment of modern University, 4, 16-32. ISSN 2414-0325. November 22, 2019. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.1632
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/127
What is Power BI? (2019). November 22, 2019.
https://powerbi.microsoft.com/en-us/what-is-power-bi/
The survey results of Borys Grinchenko Kyiv University students and academic staff about modernization of the university portal (2019). November 22, 2019.