ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ТЕХНОЛОГІЙ: МОДЕЛЮВАННЯ, СКАНУВАННЯ ТА ДРУК

Автор(и)

  • Nataliia Morze Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Liliia Varchenko-Trotsenko Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Anastasiia Tiutiunnyk Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.t5159

Ключові слова:

3D друк, 3D модель, STEM, STEAM, Вікі-портал, wiki-технологія, DesIRE

Анотація

Нічого в світі не відбувається без інновацій: нові ідеї, нові продукти, нові рішення існуючих проблем. Без науки, технологій, інженерії та STEM не буде існувати інновацій. Розвиток STEM освіти має вирішальне значення для розвитку сучасного інформаційного суспільства. Вже сьогодні в Україні процес впровадження STEM та STEAM в освіті набуває все більшого значення. У вищих навчальних закладах впроваджуються  навчальні курси, присвячені питанням Інтернет-речей, вбудованим системам та іншим напрямам сучасної інженерії. Прикладом такого навчального курсу є навчання студентів різних спеціальностей технології 3D друку та формування у них навичок використання цих технологій для створення власних інноваційних проектів в рамках своїх професійних компетентностей. У статті представлено можливості використання 3D друку в освітній діяльності. Здійснено аналіз досвіду STEM та STEAM освіти в інших країнах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Nataliia Morze, Київський університет імені Бориса Грінченка

Доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України

Проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності

Liliia Varchenko-Trotsenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

Науковий співробітник науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти

Anastasiia Tiutiunnyk, Київський університет імені Бориса Грінченка

Методист науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти

Посилання

The Australian Council of Learned Academies (2013). Consultant Report Securing Australia’s Future STEM: Country Comparisons. Retrieved June 05, 2013, from http://www.acola.org.au/pdf/saf02consultants/consultant%20report%20-%20korea.pdf

Morze, N., & Varchenko-Trotsenko, L. (2015). Using the wiki-technology to the educational environment of modern university. Open educational environment is modern University. Borys Grinchenko Kyiv University, 115–125.

Morze, Nataliia, et al. (2015). Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT. International Journal of Web Based Communities, 11, 25-41, ISSN 1477-8394 (Print) 1741-8216 (Online).

Open Education Network (2015). Retrieved March 25, 2015, from http://open-education.net/academic/school/v-finlyandii-budut-uchit-detej-ne-po-predmetam-a-po-temam. [in Russian]

Project on the Wiki-poral Borys Grinchenko Kyiv University (2016). 3D printing - from theory to practice. Retrieved June 06, 2016, from http://wiki.kubg.edu.ua/3D_друк_-_від_теорії_до_практики. [in Ukrainian]

Project STEAM Educators (2016). Retrieved July 07, 2016, from http://steamedu.com/about-us/

Lynch T. (2015). Spreadsheets and sinners: How and why english teachers can claim their rightful place in STEM education. English Journal, 104 (5), 98–101.

Horejsi, M. (2014). Science 2.0., The Science Teacher, 81(4), 10.

McDonald, C. V. (2015). International best practice in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education. Brisbane: Griffith Institute for Educational Research.

Downloads


Переглядів анотації: 1257

Опубліковано

2016-09-06

Як цитувати

Morze, N., Varchenko-Trotsenko, L., & Tiutiunnyk, A. (2016). ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ТЕХНОЛОГІЙ: МОДЕЛЮВАННЯ, СКАНУВАННЯ ТА ДРУК. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (2), 51–59. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.t5159

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>