ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РАМКАХ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАННЯМ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ»
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.8189Ключові слова:
Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність, метод проектів, управління електронним навчанням, практика студентівАнотація
Тенденційні зміни в суспільстві призводять до оновлення запитів роботодавців до нового покоління студентів. Молодь має вміти швидко засвоювати інформацію та працювати з великим об'ємом даних, мати навички комунікації та співпраці, інноваційні, життєві та кар’єрні навички, а також вміти критично мислити. Головною функцією сучасної освіти є формування саме цих навичок, а завданням закладу вищої освіти (ЗВО) є формування ефективного навчального середовища. В інформаційному суспільстві відомості та інформаційні процеси стають одними з найважливіших складових соціуму та життєдіяльності людини, що обумовлено зростаючими процесами глобальної інформатизації та комп'ютеризації різних сфер діяльності суспільства і людини. Вже сьогодні на базі цифрових технологій створюються, розвиваються та вдосконалюються наукові та виробничі технології, технології бізнесу, освітні технології тощо. У статті представлено особливості методу проектів та проектної діяльності. Акцентується увага на wiki-технології, як одній з форм інноваційних методичних технологій навчання для підтримки освітнього процесу, яка дозволяє змістовно спілкуватись у веб-просторі, обмінюватись досвідом, обговорювати важливі проблеми, співпрацювати та використовувати різноманітні освітні Веб-ресурси. Також в статті наголошується, що студенти можуть бути активними учасниками проектної діяльності, визначати його мету, завдання та шукати шляхи для їхнього вирішення. Для представлення результатів практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» Київським університетом імені Бориса Грінченка було обрано платформу wiki та створено проект підтримки практики студентів магістратури «Педагогічна практика».
Завантаження
Посилання
Morze, N. & Dementievska, N. (1999). Telecommunication projects: state and perspectives. Kompiuter v shkoli ta simi, 4, 37-42 (in Ukrainian)
Morze, N. & Dementievska, N. (2014). Intel. Learning for the future, Kyiv, 211p. (in Ukrainian)
Morze, N., & Varchenko-Trotsenko, L. (2014). Formation of students’ effective cooperation skills basing on usage of Wiki-portal. Information Technologies and Learning Tools, 40(2), 92-106. ISSN 2076-8184. April 10, 2019.
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1015 (in Ukrainian)
Morze, N., & Varchenko-Trotsenko, L. (2015). The use Wiki-technology for learning environment of Modern University. Open educational e-environment of Modern University, 1, 115-125. ISSN 2414-0325. April 09, 2019. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/13 (in Ukrainian)
Morze, N., Varchenko-Trotsenko, L. & Tiutiunnyk, A. (2018). Methodology of MOOC creation on Wiki-portal. Open educational e-environment of Modern University, 4 (1), 52-60. ISSN 2414-0325. April 10, 2019. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/121
Varchenko-Trotsenko, L. (2017). Wiki-technology as a means to support the project activity of students of humanitarian specialties of university (Doctoral dissertation, Borys Grinchenko Kyiv University). April 10, 2019.
http://lib.iitta.gov.ua/706229/ (in Ukrainian).
Varchenko-Trotsenko, L., Tiutiunnyk, A. & Smirnova, V. (2017). E-portfolio as an assessment tool of the student's activities. Open educational e-environment of Modern University, 3, 161-172. ISSN 2414-0325. April 02, 2019. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/80