СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНОГО ВІДЕО ЯК КОМПОНЕНТА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИКЛАДАЧА ХХІ СТОЛІТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1a10

Ключові слова:

дидактичне відео, Презентація MM, стиль навчання, IT-компетенції викладачів, методична компетентність викладачів

Анотація

Ця стаття присвячена результатам дослідження доцільності розробки методики створення дидактичного відео для використання у освітньому процесі закладів вищої освіти. Автори здійснили опитування викладачів щодо наявності досвіду створення відео, знання принципів та етапів, інструментів для створення та редагування відео. У статті обгрунтовано вибір теми з огляду на переважання візуального стилю сприйняття інформації молоддю, що навчається. Перелічено необхідні для створення дидактичного відео IT-компетенції та методичні компетенції викладачів. Пропонується певний перелік інструментів, що можуть бути використані для створення дидактичного відео з алгоритмами застосування цих інструментів при підготовці якісних навчальних вдеоматеріалів. Надано деяку інформацію про онлайнові та стільникові програмні застосунки для редагування відео. Крім того атоври наголошують, що якість дидактичного відео визначається якістю мультимедійних презентацій, опис вимог до яких також наводиться у статті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Antonio Dos Reis, University of Extremadura

PhD in Education Sciences, Director of the Graal Institute, Scientific coordinator, university teacher, consultant on e-learning

Nataliia Morze, Borys Grinchenko Kyiv University

Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Corresponding Member of National Academy of Pedagogical
Sciences of Ukraine
Vice-Rector on Informational Technologies

Svitlana Vasylenko, Borys Grinchenko Kyiv University

Vice-Head of IT in Education Laboratory

Посилання

Marshik, T. (2015). Learning styles & the importance of critical self-reflection | | TEDxUWLaCrosse

https://www.youtube.com/watch?v=855Now8h5Rs

Measurement of the Information Society (2012). Forced to Connect the World, http://www.itu.int/dms_pub/ITU-D/OPB/IND/D-IND-ICTOI-2012-SUM-PDF-R.pdf (in Russian)

Morse, N. & Smirnova-Tribulskaya, Y. (2014). Ways of Formation and Assessment of the Formation of ICT Competencies for Future Teachers

https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9039

Create a digital story (2015).

https://www.youtube.com/watch?v=LVKeO5IIR_A

Dementiievska, N. P. & Morze, N. V. (2006). Design, creation and use of educational multimedia presentations as a means of developing students thinking. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. Elektronne naukove fakhove vydannia, 1 (2). ISSN 2076-8184 (in Ukrainian)

Reis, A. & Liakh, T. (2017). The prince and loved princess UKr

https://youtu.be/NjUMw-fHsus (in Ukrainian)

LIFE.FILM (2018). March 04, 2018.

https://life2film.com/#life-film

Reis, A. (2015) Thinking about Y.O.U. (Your Online Utilities) to make your presentation. (7m11). Author and video director

https://youtu.be/ogrSrxujxg4

Reis, A. (2015) Thinking about Y.O.U. (Your Online Utilities) about your didactic videos (6m25). Author and video director

https://youtu.be/8Ut3uaaeMTY

Reis, A. (2015) Thinking about Y.O.U (Your Online Utilities) about your didactic presentations and videos (14m10). Author and video director

https://youtu.be/zk400mYhkYs

Reis, A. (2015) From your presentation to your didactic video (12m15). Author and video director

https://youtu.be/Fi22-uS_I38

Reis, A. (2015) How to make a basic didactic video from your presentation.

Author and video director

https://youtu.be/mPuyU3SS0iw

Downloads


Переглядів анотації: 949

Опубліковано

2018-06-01

Як цитувати

Dos Reis, A., Morze, N., & Vasylenko, S. (2018). СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНОГО ВІДЕО ЯК КОМПОНЕНТА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИКЛАДАЧА ХХІ СТОЛІТТЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (4), 1–10. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1a10

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 > >>