ЯК ЗМІНЮЄТЬСЯ НАШ МОЗОК ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/10.28925

Ключові слова:

електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм, конструктивізм, мозок, проблеми, цифрова епоха, технології, навчальний процес, виховний процес, стилі навчання, ефективність

Анотація

Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21-му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо  запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.

 

DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.17

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Antonio Dos Reis, Університет Естрамадура

Доктор педагогічних наук, науковий координатор, викладач та консультант з дистанційного навчання, директор Інституту Грааля

Nataliia Morze, Київський університет імені Бориса Грінченка

Доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України

Проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності

Kateryna Osmolyk, Київський університет імені Бориса Грінченка

Методист Центру вебометрії та інформаційних систем

Науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти

Посилання

Anderson, L., W., & Krathwohl. (2001). A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. New York: Longman

Cornelius, S. (2001). Learning Online: Models and Styles. http://otis.scotcit.ac.uk/onlinebook/otis-t1.htm

Cantu, A. & Warren, W. (2002). Teaching History in the Digital classroom. M. E. Sharpe, Inc. Armonk, NY, USA

Damasio, A. (1995) Descartes´ error, emotion, reason and human brain, Publicações Europa America, Portugal Downes, S., 2005: E-Learning 2.0 http://www.downes.ca/post/31741

Downes, S. (2007). E-learning 2.0

http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=articles&article=29-1

Downes, S. (2007). Web 3.0 and Learning

http://www.downes.ca/cgibin/page.cgi?post=36700

Edwards, J. (2001). Multiple intelligences and theories

http://www.firn.edu/~face/about/dec95/mult_int.html

Fleming, N. (2002). VARK and active learning

http://www.activelearning-site.com/vark.htm

Gardner, H. (1983). Frames of mind: the theory of multiple intelligences. Basic Books.

Labour, M. (2000). Subject: “Learning styles” what’s in a name Discussion Room: OTiS – Tutor and Learner Styles, 4

http://otis.scotcit.ac.uk/e-book

Masie, E. (2001). An E-Learning Journey. In ROSENBERG, Marc J. - e-Learning: Strategies for Delivering Knowledge in lhe Digital Age. The Masie Cantar: McGraw-Hill.

McKenzie, J.(2000). Subject: none. Discussion Room: OTiS–Tutor and Learner Styles, 4

http://otis.scotcit.ac.uk/e-book

Reis A. (2011). Presentación conclusiones de la investigación y Ciclo de debates realizados sobre “Teacher´s skills for the school of the future”, International Scientific Conference “Theoretical and Practical Aspects in Distance Learning”, University of Silesia in Katowice, Poland.

http://olcw.thegraal.net/TSSF/final_conclusions_uk.htm

Reis A. (2010). E-learning the Evolution In: Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society Monograph Sc. Ed. Smyrnova Trybulska, University of Silesia, Cieszyn, 13-32. ISBN 9788360071304

Reis A. (2009). Creative Learning Conference, “New skills for new jobs”. http://olcw.thegraal.net/clc091016-01/clc091016.html

Reis A. (2010). About my experience as a teacher and trainer, Halmestad University Conference, Sweden.

http://olcw.thegraal.net/diversos/1001halmestad/100126-Halmestad/100126- Halmestad.html

Reis A. (2010). Implementing virtual classrooms. Uppsala University Conference, Sweden.

http://uex.emea.acrobat.com/p53522716/

Reis A. (2008). New technologies and didactics in new methodologies environment. Innsbruck University press. ISBN: 9733902571670

Rosenberg, M. (2001). e-Learning: Strategies for Delivering Knowledge in the Digital Age. New York: McGraw-Hill. ISBN: 0-07-136268-1

Rosie, A. (2000). Subject: Many learning styles. Discussion Room: OTiS –Tutor and Learner Styles (4). 28 March 2001.

http://vls.scotcit.ac.uk/

Siemens, G. (2005). Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm

Silva, A.J., Y. Elgersma, R. Costa. (2000). Molecular and cellular mechanisms of cognitive function: implications to psychiatric disorders. Biol Psychiatry, not published, (PDF)

Stiles J. (2006). Cognitive brain development. http://www.youtube.com/watch?v=FugrcVhi2tg

Downloads


Переглядів анотації: 620

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Dos Reis, A., Morze, N., & Osmolyk, K. (2019). ЯК ЗМІНЮЄТЬСЯ НАШ МОЗОК ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (6), 1–7. https://doi.org/10.28925/10.28925

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>