ОПИС ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА

Автор(и)

  • Nataliia Morze Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Oleksandr Bazeliuk Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
  • Iryna Vorotnikova Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
  • Nina Dementiievska ІІТЗН НАПН України
  • Olha Zakhar Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної роботи
  • Tetiana Nanaieva «ХАЙ-ТЕК ОФІС Україна»
  • Oksana Pasichnyk Ліцей «Сихівський» Львівської міської ради
  • Liudmyla Chernikova Комунальний заклад “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s39

Ключові слова:

цифрова компетентність, вчитель в цифровому суспільстві, професійний розвиток, цифрові ресурси, інтерактивне та активне навчання

Анотація

Опис цифрової компетентності педагогічного працівника  містить вимоги до структури та рівнів цифрової компетентності, необхідних для успішного здійснення професійної діяльності педагогічними працівниками в умовах розвитку цифрового суспільства, та словник термінів, що використовуються.

Опис цифрової компетентності педагогічного працівника розроблено відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність - DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with eight proficiency levels and examples of use, Digital Competence Framework for Educators (DigCompEdu); Звіту, розробленого учасниками проекту  Erasmus+  Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments (MoPED). 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Nataliia Morze, Київський університет імені Бориса Грінченка

проректор з інформатизації навчально-наукової  та управлінської діяльності

Oleksandr Bazeliuk, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

докторант

Iryna Vorotnikova, Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій

Nina Dementiievska, ІІТЗН НАПН України

науковий співробітник

Olha Zakhar, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної роботи

заступник директора з науково-педагогічної роботи

Tetiana Nanaieva, «ХАЙ-ТЕК ОФІС Україна»

голова Комітету з цифрових технологій в освіті при МОН,

експерт з питань політики трансформації освіти з інформаційно-комунікаційних технологій

Oksana Pasichnyk, Ліцей «Сихівський» Львівської міської ради

вчителька інформатики

Liudmyla Chernikova, Комунальний заклад “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради

проректор з навчально-методичної роботи

Downloads


Переглядів анотації: 2642

Опубліковано

2019-09-24

Як цитувати

Morze, N., Bazeliuk, O., Vorotnikova, I., Dementiievska, N., Zakhar, O., Nanaieva, T., Pasichnyk, O., & Chernikova, L. (2019). ОПИС ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, 1–53. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s39

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>