ЯК ЗМІНЮЄТЬСЯ НАШ МОЗОК ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/10.28925Ключові слова:
електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм, конструктивізм, мозок, проблеми, цифрова епоха, технології, навчальний процес, виховний процес, стилі навчання, ефективністьАнотація
Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21-му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Завантаження
Посилання
Anderson, L., W., & Krathwohl. (2001). A Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. New York: Longman
Cornelius, S. (2001). Learning Online: Models and Styles. http://otis.scotcit.ac.uk/onlinebook/otis-t1.htm
Cantu, A. & Warren, W. (2002). Teaching History in the Digital classroom. M. E. Sharpe, Inc. Armonk, NY, USA
Damasio, A. (1995) Descartes´ error, emotion, reason and human brain, Publicações Europa America, Portugal Downes, S., 2005: E-Learning 2.0 http://www.downes.ca/post/31741
Downes, S. (2007). E-learning 2.0
http://www.elearnmag.org/subpage.cfm?section=articles&article=29-1
Downes, S. (2007). Web 3.0 and Learning
http://www.downes.ca/cgibin/page.cgi?post=36700
Edwards, J. (2001). Multiple intelligences and theories
http://www.firn.edu/~face/about/dec95/mult_int.html
Fleming, N. (2002). VARK and active learning
http://www.activelearning-site.com/vark.htm
Gardner, H. (1983). Frames of mind: the theory of multiple intelligences. Basic Books.
Labour, M. (2000). Subject: “Learning styles” what’s in a name Discussion Room: OTiS – Tutor and Learner Styles, 4
http://otis.scotcit.ac.uk/e-book
Masie, E. (2001). An E-Learning Journey. In ROSENBERG, Marc J. - e-Learning: Strategies for Delivering Knowledge in lhe Digital Age. The Masie Cantar: McGraw-Hill.
McKenzie, J.(2000). Subject: none. Discussion Room: OTiS–Tutor and Learner Styles, 4
http://otis.scotcit.ac.uk/e-book
Reis A. (2011). Presentación conclusiones de la investigación y Ciclo de debates realizados sobre “Teacher´s skills for the school of the future”, International Scientific Conference “Theoretical and Practical Aspects in Distance Learning”, University of Silesia in Katowice, Poland.
http://olcw.thegraal.net/TSSF/final_conclusions_uk.htm
Reis A. (2010). E-learning the Evolution In: Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society Monograph Sc. Ed. Smyrnova Trybulska, University of Silesia, Cieszyn, 13-32. ISBN 9788360071304
Reis A. (2009). Creative Learning Conference, “New skills for new jobs”. http://olcw.thegraal.net/clc091016-01/clc091016.html
Reis A. (2010). About my experience as a teacher and trainer, Halmestad University Conference, Sweden.
http://olcw.thegraal.net/diversos/1001halmestad/100126-Halmestad/100126- Halmestad.html
Reis A. (2010). Implementing virtual classrooms. Uppsala University Conference, Sweden.
http://uex.emea.acrobat.com/p53522716/
Reis A. (2008). New technologies and didactics in new methodologies environment. Innsbruck University press. ISBN: 9733902571670
Rosenberg, M. (2001). e-Learning: Strategies for Delivering Knowledge in the Digital Age. New York: McGraw-Hill. ISBN: 0-07-136268-1
Rosie, A. (2000). Subject: Many learning styles. Discussion Room: OTiS –Tutor and Learner Styles (4). 28 March 2001.
Siemens, G. (2005). Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm
Silva, A.J., Y. Elgersma, R. Costa. (2000). Molecular and cellular mechanisms of cognitive function: implications to psychiatric disorders. Biol Psychiatry, not published, (PDF)
Stiles J. (2006). Cognitive brain development. http://www.youtube.com/watch?v=FugrcVhi2tg