ЕЛЕКТРОННИЙ ОСВІТНІЙ РЕСУРС НАВЧАННЯ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ВЕРСТКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

  • Roman Medvediev Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0003-3270-5120
  • Liudmyla Shevchenko Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0003-4991-4949
  • Volodymyr Umanets Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-7237-4955
Ключові слова: електронний освітній ресурс, комп’ютерна верстка, Adobe InDesign CS5, WordArt, Learning Apps, My Test X, майбутні педагоги професійного навчання

Анотація

У статті описано результати  теоретико-експериментального дослідження проблеми розробки і використання комплексу електронних освітніх ресурсів навчання комп’ютерної верстки у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». У процесі нашого дослідження, нами було з’ясовано можливості використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі ЗВО для підготовки майбутніх педагогів професійної освіти. Зокрема нами розроблено електронний освітній ресурс «Основи комп’ютерної верстки» в якому, відповідно до, структуровано необхідні навчальні матеріали та авторські методичні розробки для вивчення основ комп’ютерної верстки в програмному середовищі Adobe InDesign CS5. Середовищем для створення описаного ЕОР стала популярна система керування вмістом сайту (CMS) Word Press, яка має відкритий вихідний код та поширюється під ліцензією GNU GPL. Розроблений ЕОР містить комплекс авторських навчальних та методичних матеріалів, матеріалів для контролю рівня навчальних досягнень, що в сукупності дозволяють формувати у майбутніх педагогів професійного навчання теоретичні знання та практичні навички основ комп’ютерної верстки у програмному середовищі Adobe InDesign CS5. Для цілеспрямованої реалізації концептуальних ідей дослідження розроблено авторську методику використання комплексу електронних освітніх ресурсів навчання комп’ютерної графіки майбутніх бакалаврів спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». Методика передбачає надання практичних знань, умінь і навичок майбутнім бакалаврам професійної освіти з метою формування професійних компетентностей з навчальної дисципліни «Спеціальна інформатика» (модуль 3 «Основи комп’ютерної верстки в програмі Adobe In Design CS5»).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Roman Medvediev, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Здобувач СВО «магістр» спеціальность 015 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)»

Liudmyla Shevchenko, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті

Volodymyr Umanets, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті, начальник інформаційно-обчислювального відділу

Посилання

Provisions on electronic educational resources: Zat. by order of the Ministry of Education and Science, Youth and Sports of Ukraine from 1 October. 2012 № 1060. in ed. as of February 13 2019 Verkhovna Rada of Ukraine (2019). May 25, 2019. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12 (in Ukrainian).

Spirin, O. (2010). Criteria of external evaluation of the quality of information and communication technologies of training. Scientific journal of NP Drahomanov NPP. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems: Sb. sciences Kyiv, 9 (16), 80-85. (in Ukrainian).

Rashevskaya, N. (2011). Mobile Information and Communication Technologies for Higher Mathematics Students in Higher Technical Education Institutions: (Diss. Candidate ped Sciences): 13.00.10. Kyiv, 244 p. (in Ukrainian).

Morse, N. & Hlazunova, O. (2008). Evaluation of the quality of electronic learning resources. Scientific notes of the Ternopil State Pedagogical University named after. V. Hnatyuk. Series: Pedagogy, 7, 37-52. (in Ukrainian).

Matviychuk-Yudina, O. (2011). Modern pedagogical requirements and norms of introduction of informatization of educational process in high school. Scientific notes of the Ternopil National Pedagogical University named after. V. Hnatyuk. Series: Pedagogy. Ternopil, 254-25 (in Ukrainian).

Andreev, A. (2002). Pedagogy of higher education. New course - Moscow: Moscow International Institute of Econometrics, Informatics, Finance and Law, 264 p. (in Russian).


Переглядів анотації: 210
Завантажень PDF: 144 Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2019-09-24
Як цитувати
Medvediev, R., Shevchenko, L., & Umanets, V. (2019). ЕЛЕКТРОННИЙ ОСВІТНІЙ РЕСУРС НАВЧАННЯ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ВЕРСТКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, 183-191. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s17
Розділ
Спецвипуск «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті»