ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ HYFLEX У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.155Ключові слова:
комунікативна компетентність; іноземна мова (англійська); HyFlex навчання; HyFlex модель; HyFlex технологія; педагогічні спеціальності; підготовка вчителівАнотація
У статті висвітлено використання технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей, зокрема 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» у контексті сучасних викликів. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: з’ясування сутності основних понять; опис технології навчання іноземної мови HyFlex; та визначення перспектив подальших досліджень технології HyFlex навчання іноземної мови майбутніх учителів початкової та дошкільної освіти. У цьому дослідженні представлено методику та процедуру констатуючого етапу педагогічного експерименту, який включає опитування самооцінки та інструменти діагностики для оцінки готовності студентів до вивчення іноземних мов у моделі HyFlex. Рівні інтуїтивної, репродуктивної, пошукової та творчої готовності студентів визначено авторами в рамках моделі HyFlex. Результати дослідження свідчать про те, що більшість студентів демонструють репродуктивний рівень навичок у цьому контексті. У статті розглянуто організацію, принципи та структуру навчання іноземних мов HyFlex для студентів початкової та дошкільної освіти, наголошено на важливості технологічних та лінгвістичних критеріїв. Автори представляють низку освітніх інструментів і цифрових ресурсів, які покращують вивчення мови в рамках HyFlex (сервіси Google (документи Google, презентації, аркуші, форми, Jamboard), Quizlet і Anki, Mentimeter, Quizalize, WordWall, Flip, Canva, Vocaroo, програма Metaverse Studio). Очікується, що майбутні дослідження будуть зосереджені на формувальному етапі педагогічного експерименту з метою подальшого розвитку здібностей студентів до вивчення іноземної мови в рамках моделі HyFlex.
Завантаження
Посилання
Bondarenko, H.L., Dubovyk, S.H. & Palamar S.P. (2021). Educational and professional program 013.00.01 «Primary education» of the first (bachelor's) degree of higher education (with changes from 04.29.2021). Borys Grinchenko Kyiv University. https://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/pi/OPP_PO_bak_2021_.pdf (date of access: 02 May, 2022)
Brovko, K., Bakhov, I., Zhdanova-Nedilko, O., Onats, O. & Kostenko, D. (2022) A diagnosis of the levels of development of higher education students' cognitive activity in the process of learning a foreign language using ICT during practical classes. Rev. EntreLínguas, Araraquara, 8(2). 1-14. https://doi.org/10.29051/el.v8iesp.2.17310
Bozkurt, A. & Sharma, R.C. (2022). In pursuit of the right mix: blended learning for augmenting, enhancing, and enriching flexibility. http://www.asianjde.com/ojs/index.php/AsianJDE/article/view/609 (date of access: 02 May, 2022)
Cambridge Dictionary (2022). HyFlex. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/hyflex (date of access: 02 May, 2022)
Detyna, M., Sanchez-Pizani, R., Giampietro, V. et al. (2023). Hybrid flexible (HyFlex) teaching and learning: climbing the mountain of implementation challenges for synchronous online and face-to-face seminars during a pandemic. Learning Environ Res 26, 145–159. https://doi.org/10.1007/s10984-022-09408-y
Eshet, Y., Dickman, N., & Ben Zion, Y. (2023). Academic integrity in the HyFlex learning environment. Heliyon, 9(2), e13301. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e13301
Hepp K, P., Prats Fernández, M.À. & Holgado García, J. (2015). Teacher training: technology helping to develop an innovative and reflective professional profile. Int J Educ Technol High Educ 12, 30–43 (2015). https://doi.org/10.7238/rusc.v12i2.2458
Kosharna, N. & Petryk, L. (2022). HyFlex organization of foreign language teaching: specialties 013 «Primary Education» and 012 «Preschool Education». Continuing Professional Education: Theory and Practice, 3(72), 24-32. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2022.3.3
Kosharna, N. & Petryk, L. (2021). Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign Language». Continuing professional education: theory and practice (Series: Pedagogical Sciences), 4 (69), 2021. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2021.4.6
Kosharna, N.V. (2020). Students’ critical thinking skills development within pedagogical specialties of master's educational level in the content of the discipline «Professional communication in a foreign language». Educological discourse, 2 (29), 14–25. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.2.2
Kotenko, O.V. (2016). The Essence of Blended Learning in the Content of the Elementary School Teachers’ Foreign Language Methodology Training. Vysshaya shkola, 149 (11-12), P. 43-54. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/18721/ (date of access: 02 May, 2022)
Kozak L.V. et al. (2022). Educational and professional program 012.00.01 «Preschool education» of the second (master's) degree of higher education (new edition). Borys Grinchenko Kyiv University.
https://kubg.edu.ua/images/stories/Departments/vstupnikam/pi/OPP_DO_mag_2022.pdf (date of access: 02 May, 2022).
Linnyk, O.O., Bondarenko, H.L. & Dubovyk, S.H. (2018). Educational and professional program 013.00.01 «Primary education» of the second (master's) degree of higher education. Borys Grinchenko Kyiv University.
https://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/pi/po_mag_opys-2018.pdf (date of access: 02 May, 2022).
Lohmann, M., Randolph, K.M. & Ji Hyun Oh (2021). Classroom Management Strategies for Hyflex Instruction: Setting Students Up for Success in the Hybrid Environment. Early Childhood Educational Journal, 49, 807-814. https://doi.org/10.1007/s10643-021-01201-5
Mentzer, N., Krishna, B., Kotangale, A. et al. (2023). HyFlex environment: addressing students’ basic psychological needs. Learning Environ Res 26, 271-289 https://doi.org/10.1007/s10984-022-09431-z
Milman, N., Irvine, N., Kelly, K. & Saichaie, K. (2020) Seven things you should know about the HyFlex course model.
https://library.educause.edu/resources/2020/7/7-things-you-should-know-about-the-hyflex-course-model (date of access: 02 May, 2022)
Norwood, K. (2020). The Hyflex Model – an effective approach to teaching with numerous modalities. Center for teaching excellence. https://sc.edu/about/offices_and_divisions/cte/about/news/2020/hyflex_model.php (date of access: 02.10.2022)
Penrod, J. (2022). Staying Relevant: The Importance of Incorporating HyFlex Learning into Higher Education Strategy (Teaching and Learning). https://er.educause.edu/articles/2022/3/staying-relevant-the-importance-of-incorporating-hyflex-learning-into-higher-education-strategy (date of access: 02 May, 2022)
Petryk, L. V. (2021). Media-didactic support of the process of future primary school teachers` foreign language training. Educological discourse, 1 (32), 112-128. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.8
Petryk, L. V. (2019). Efficiency of media tools use by primary school teachers at the foreign languages lessons: from awareness to readiness, Educological discourse, 3-4, 185-196. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.185196
Polovina, O.A., Mashovets, M.A. & Harashchenko, L.V. (2020). Educational and professional program 012.00.01 «Preschool education» of the first (bachelor's) degree of higher education. Borys Grinchenko Kyiv University.
https://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/pi/OPP_bak_DO_012.00.01.pdf (date of access: 02 May, 2022)
Raman, R., Sullivan, N., Zolbanin, H., Nittala, L., Hvalshagen, M., & Allen, R. (2021). Practical Tips for HyFlex Undergraduate Teaching During a Pandemic. Communications of the Association for Information Systems, 48. https://doi.org/10.17705/1CAIS.04828
Rudnik, Y.V. (2022). Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching. The Modern Higher Education Review, 7, 99-110. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.78
Rudnik, Y.V. (2023). The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages. Educological discourse, 1(40), 165-183. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.110
Rudnik, Y.V. (2023). The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology. Open educational e-environment of modern University, 14, 40-49. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.144
Sanz, N.M., Urías, M.D.V., Salgado, L.N. et al. (2023) Educate to transform: An innovative experience for faculty training. Educ Inf Technol 28, 1613–1635. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11160-y
Shek, D.T.L., Zhu, X., Li, X. et al. (2022). Satisfaction with HyFlex Teaching and Law-abiding Leadership Education in Hong Kong University Students Under COVID-19. Applied Research Quality Life 17, 2833–2858 https://doi.org/10.1007/s11482-022-10040-4
Schina, D., Esteve-González, V., & Usart, M. (2021). An overview of teacher training programs in educational robotics: characteristics, best practices and recommendations. Educ Inf Technol 26, 2831–2852. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10377-z
Udovychenko, L., Kuzminets, N., Stadnik, O., Kosharna, N., Petryk, L. (2021). The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties. Revista on line de Política e Gestão Educacional, 25 (3), 2258-2271. https://doi.org/10.22633/rpge.v25i3.15958
Yuzkiv H, Ivanenko, I, Marchenko, N., Kosharna, N., Medvid, N. (2020). Іnnovative Methods in Language Disciplines During Profile Training Implementation. International Journal of Higher Education, 9 (7), 230-242. https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n7
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Кошарна Н.В., Петрик Л.В., Руднік Ю.В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.