ЗАСТОСУВАННЯ ДОДАТКУ METAVERSE STUDIO ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.144

Ключові слова:

цифрова грамотність; навчання іноземної мови; інноваційні технології, технологія AR, додаток Metaverse Studio

Анотація

Стаття присвячена аналізу освітнього потенціалу програми Metaverse Studio як інноваційної AR-технології у викладанні іноземних мов. Дослідження базується на огляді літератури, синтезі, узагальненні та систематизації наявних досліджень та особистого досвіду використання означеного програмного забезпечення. Представлене дослідження доводить ефективність впровадження технології AR у викладання іноземних мов завдяки її універсальності, заглибленості та залученості, мотивації та кращим результатам навчання, які вона забезпечує. Було доведено та виявлено, що програма Metaverse Studio застосовна до різних мовних аспектів, таких як фонетика, граматика та лексика. Завдяки багатій різноманітності сцен, представлених вищезгаданим програмним забезпеченням доповненої реальності, його також можна використовувати як інструмент для сторітелінгу, головоломок і дрібниць, а також як спосіб ефективного початку уроку або як візуального елемента роботи над проєктом за допомогою створення медіа-стіни. Крім того, використання додатка Metaverse Studio пропонує функції опитування, які можуть служити для розминки на будь-якому уроці чи у контексті будь-якої теми або способом отримання швидкого зворотного зв’язку чи як інструмент для рефлексії. Методичні аспекти та важливість секвенування в умовах використання програмного забезпечення висвітлено та представлено у відеоролику, розміщеному на YouTube-каналі автора. Специфіка режиму інформаційної панелі програмного забезпечення, режиму розкадрування та налаштування, що лежать в основі створення контенту, візуалізовано та пояснено в статті. Посилання на офіційний веб-сайт і платформу Metaverse AR YouTube також надаються, оскільки підтримка програмного забезпечення більше не доступна. У дослідженні наголошено та аргументовано переваги використання програмного забезпечення AR у викладанні іноземних мов як інноваційної технології AR та програми Metaverse Studio зокрема.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Юлія Вікторівна Руднік , Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти

Посилання

Basilotta-Gómez-Pablos, V., Matarranz, M., Casado-Aranda, LA. et al. (2022). Teachers’ digital competencies in higher education: a systematic literature review. Int J Educ Technol High Educ 19, 8 https://doi.org/10.1186/s41239-021-00312-8

Bećirović, S., Brdarević-Čeljo, A. & Delić, H. (2021). The use of digital technology in foreign language learning. SN Soc Sci 1, 246 https://doi.org/10.1007/s43545-021-00254-y

Hein, R., Wienrich, C., & Latoschik, M. E. (2021). A systematic review of foreign language learning with immersive technologies (2001-2020). AIMS Electronics and Electrical Engineering, 5(2), 117–145. https://doi.org/10.3934/electreng.2021007

Karacan, C. G., & Kemal A. (2021). Educational Augmented Reality Technology for Language Learning and Teaching: A Comprehensive Review. Shanlax International Journal of Education, 9(2), 68-79. https://doi.org/10.34293/education.v9i2.3715

Khoruzha, L., Proshkin, V., Kotenko, O., & Smyrnova-Trybulska, E. (2019). Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context). E-learning and STEM Education,11, 421-439. https://doi.org/10.34916/el.2019.11.27

Kosharna, N., & Petryk, L. (2022). Hyflex Organization of Foreign Language Teaching: Specialties 013 «Primary Education» and 012 «Preschool Education». Continuing Professional Education: Theory and Practice, (3), 24–32.

https://doi.org/10.28925/1609-8595.2022.3.3

Kuzminska, O., Mazorchuk, M., Morze, N. & Kobylin, O. (2020). Digital Learning Environment of Ukrainian Universities: The Main Components to Influence the Competence of Students and Teachers. Information and Communication Technologies in Education, Research, and Industrial Applications. ICTERI 2019. Communications in Computer and Information Science, 1175. Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-39459-2_10

Mozaffari, S. & Hamidi, H. R. (2023). Impacts of augmented reality on foreign language teaching: a case study of Persian language. Multimedia tools and applications, 82(3), 4735–4748. https://doi.org/10.1007/s11042-022-13370-5

Morze, N., Bazeliuk, O., Vorotnikova, I., Dementiievska, N., Zakhar, O., Nanaieva, T., Pasichnyk, O. & Chernikova, L. (2019). Description of educator’s digital competence. Electronic Scientific Professional Journal “Open educational e-environment of Modern University”, 1-53. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s39 (in Ukrainian)

Morze, N. & Buinytska, O. (2019). Digital Competencies of University Teachers. In: Smyrnova-Trybulska, E., Kommers, P., Morze, N., Malach, J. (eds) Universities in the Networked Society. Critical Studies of Education, vol 10. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-05026-9_2

Panke, S. (2020, September 8). Augmented reality with metaverse: AR-app for educators. AACE. March 11, 2023.

https://www.aace.org/review/augmented-reality-with-metaverse-ar-app-for-educators/

Petryk, L. (2021). Mediadydaktychnyi suprovid inshomovnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly. Osvitolohichnyi dyskurs, 32(1), 112–128. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.8 (in Ukrainian)

Rusudan, M. & Semenist, I. (2021). E-SKILLS and digital literacy for Foreign Languages Education: Student case study in Ukraine. (2021). Proceedings of the 15th International Conference on e-Learning (EL 2021).

https://doi.org/10.33965/el2021_202104l001

Saeedi, Z. & Biri, A. (2016). The application of technology in teaching grammar to EFL learners: the role of animated sitcoms. Teaching English with Technology, 16(2), 18-39.

Thu, H. B. (2022). English teachers’ integration of digital technologies in the classroom, International Journal of Educational Research Open, 3 https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2022.100204

YouTube. (2022, December 8). How to use metaverse in FL learning. YouTube. March 11, 2023. https://www.youtube.com/watch?v=VC8EYYwOReI

Zakian, M., Xodabande, I., Valizadeh, M. et al. (2022). Out-of-the-classroom learning of English vocabulary by EFL learners: investigating the effectiveness of mobile assisted learning with digital flashcards. Asian. J. Second. Foreign. Lang. Educ. 7, 16. https://doi.org/10.1186/s40862-022-00143-8

Downloads


Переглядів анотації: 149

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Руднік , Ю. В. (2023). ЗАСТОСУВАННЯ ДОДАТКУ METAVERSE STUDIO ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (14), 40–49. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.144

Номер

Розділ

Статті