ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ GOOGLE СЕРВІСІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.125

Ключові слова:

вчитель початкових класів, організаційно-педагогічні умови, сервіси Google, підготовка, учні початкової школи, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)

Анотація

Стаття присвячена питанню підготовки вчителів початкових класів до застосування сервісів Google у навчанні  англійської мови молодших школярів. Розглянуто організаційно-педагогічні умови цього процесу. У статті акцентовано увагу на необхідності створення цілісної системи знань, умінь і навичок для використання сервісів Google майбутніми вчителями початкової школи під час навчання англійської мови молодших школярів. Визначено, що метою навчання англійської мови в початковій школі є формування іншомовної комунікативної компетентності, забезпеченої мовним, мовленнєвим та соціокультурним досвідом, узгодженої з психофізіологічними та індивідуальними особливостями учнів початкової школи. Завдання вчителя іноземної мови – cформувати в учнів у молодшого шкільного віку  лексичні, граматичні та фонетичні навички, а також навички чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письмо. Визначено та теоретично обґрунтовано переваги у використанні хмарних технологій в освіті як різновиду інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано можливості та перспективи застосування хмарних сервісів від компанії  Google у навчанні англійської мови молодших школярів. Зокрема, досліджено наступні Google сервіси: Google Presentation, YouTube, Hangouts, Gmail, Google Drive тощо та визначено, що ефективність навчально процесу можна підвищити шляхом їх застосування у навчанні англійської мови в початковій школі. Результативність застосування  Google Classroom у навчанні англійської мови представлено в можливості вчителем створити навчально-пізнавальне середовище на уроці англійської мови, де учні початкової школи зможуть виконувати різноманітні навчальні завдання з граматики, лексики й фонетики, а також розвивати свої вміння у чотирьох видах мовленнєвої діяльності  (аудіюванні, говорінні, читанні та письмі). Процес підготовки майбутніх вчителів початкової школи до застосування Google сервісів залежить від організаційно-педагогічних умов, реалізація яких забезпечує формування готовності до означеного виду діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Наталія Володимирівна Кошарна, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Лада Вікторівна Петрик, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Людмила Ігорівна Гапон, Київський університет імені Бориса Грінченка

Викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Посилання

Alieva, A., Kovalchuk, I., Tokareva., O., Sytnyk, O. & Yemelyanova, Y. (2021). Foreign language professional competence of students in the process of learning English for vocational purposes. AD ALTA-Journal of Interdisciplinary Research, 1, 99-105.

Bielienka, A., Polovina, O., Kondratets, I., Shynkar, T. & Brovko, K. (2021). The Use of ICT for Training Future Teachers: An Example of the Course on «Art Education of Preschool Children». The Use of ICT for Training Future Teachers: An Example of the Course on «Art Education of Preschool Children» ICTERI 2021 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (Vol-XX). С. 361-370. ISSN 1613-0073

http://icteri.org/icteri-2021/proceedings/volume-1.

Chao, L. (2012). Cloud Computing for Teaching and Learning: Strategies for Design and Implementation. University of Houston-Victoria (USA). 357 p. DOI: 10.4018/978-1-4666-0957-0 ISBN13: 9781466609570

European Commission. Digital Education Action Plan (2021-2027). September, 2020.

https://education.ec.europa.eu/focus-topics/digital-education/about/digital-education-action-plan

Ivanova, D., Kosharna, N., Havrylenko, T., Upatova, I., & Denys, O. (2021). European experience of professional training of primary school teachers. Ad Alta-Journal of Interdisciplinary Research, 11(1), 115-122.

Kosharna, N. & Petryk, L. (2021). Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign Language». Continuing professional education: theory and practice (Series: Pedagogical Sciences), 4 (69), 2021. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2021.4.6

Kosharna, N., Zhuravlova, L., Nieliepova, A., Sidorova, I. & Lopatynska N. (2020). Professional training of primary school teachers (experience of Great Britain, Sweden). Applied Linguistics Research Journal, 4 (9), 159-173.

https://dx.doi.org/10.14744/alrj.2020.82712

Kotenko, O., Kosharnа, N. & Holovatenko, T. (2020). Pre-Service Primary School Teacher’s Foreign Language Training by Means of Using Innovative Technologies. International Perspectives on Creativity in the Foreign Language Classrooms: Monograph. Nova Science Publishers, International Perspectives on Creativity in the Foreign Language Classrooms. Newly Published Books, Nova, Special, 257-280. ISBN: 978-1-53618-085-5

Learning and Skills for the Digital Era (2020). Electronic resource.

https://joint-research-centre.ec.europa.eu/scientific-activities-z/learning-and-skills-digital-era_en

Massin, K. (2021). Supporting digital education in Europe. European Union. December 09, 2021.

https://blog.google/outreach-initiatives/education/supporting-digital-education-in-europe/

Morse, N. & Buinytska, O. (2019). Digital Competencies of University Teachers. Universities in the Networked Society: Collective monograph (Springer Nature, Switzerland). Electronic resource. Access mode: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-0(eng.)

Nezhyva, L., Palamar, S. & Marienko, M. (2021). Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children. Proceedings of the 9th Workshop on Cloud Technologies in Education, (3085), 381-393. ISSN 1613-0073

http://ceur-ws.org/Vol-3085/

Solomakha, A. & Kosharna, N. (2020). Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching. Educological discourse, 3 (30), 107 – 122.

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.3.8

Teachers’ Professional Development: Europe in international comparison, a secondary analysis based on the TALIS dataset. European Commission, Luxembourg. https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/7454deec-f2ec-4537-845c-ce01f8c1317b/language-en

Terletska, L. (2021). The use of ICT in foreign language teaching of future primary school teachers. Topical Issues in the Humanities: Intercollegiate Collection of Scientific Papers of Young Scientists of Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University, 33 (2), 319 – 323.

https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/33.215897

Udovychenko, L., Kuminets, N., Stadnik, O., Kosharna, N., & Petryk, L. (2021). The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties. Revista on line de Política e Gestão Educacional, 25 (3), 2258-2271. https://doi.org/10.22633/rpge.v25i3.15958

Yuzkiv, H., Ivanenko, I., Marchenko, N., Kosharna, N., & Medvid, N. (2020). Іnnovative Methods in Language Disciplines During Profile Training Implementation. International Journal of Higher Education, 9(7).

https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n7 p230.

Downloads


Переглядів анотації: 346

Опубліковано

2022-04-30

Як цитувати

Кошарна, Н. В., Петрик, Л. В., & Гапон, Л. І. (2022). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ GOOGLE СЕРВІСІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (12), 59–68. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.125

Номер

Розділ

Статті