MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195Ключові слова:
інформаційні технології, електронний навчальний посібник, лабораторний практикум, хмарні технології, візуальне програмування, вільне програмне забезпеченняАнотація
Сучасні методи навчання реалізуються з використанням інформаційних технологій, які полегшують і прискорюють передачу знань студентам, активізують процес засвоєння знань, підвищують ефективність навчання. У статті розглядається питання створення унікального та привабливого електронного навчального посібника у вигляді Android додатку. Висвітлено інструментарій створення навчальних матеріалів на базі хмарної технології візуального програмування засобами вільного програмного забезпечення MIT APP INVENTOR на платформі Android. Проаналізовано особливості створення інтерфейсу користувача в режимі «Дизайнер» та програмування елементів мобільного додатку в режимі «Блоки». Наводиться досвід створення інноваційної форми організації навчального процесу у вигляді електронного лабораторного практикуму засобами програмного забезпечення MIT APP INVENTOR.
Завантаження
Посилання
Комп'ютерні технології в освіті: навч. посібн. Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк. К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет". 2012. 239 с.
Изместьева Е. 9 инструментов для создания электронных учебных материалов и онлайн-курсов [Електроний ресурс]. URL: https://te-st.ru/2014/03/11/9-e-learning-authoring-tools.
App Inventor – с чего начать? [Електроний ресурс]. URL: http://idilettante.ru/mobilnye-prilozeniya/app-inventor-nachalo.
Букач А. Кодуємо для Android. Інформатика. 2017. №12(744). С. 25-31
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2017. №3. С303-309.