MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ

Автор(и)

  • Serhii Tsyrulnyk Вінницький технічний коледж, Вінницький національний технічний університет http://orcid.org/0000-0002-5703-9761

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195

Ключові слова:

інформаційні технології, електронний навчальний посібник, лабораторний практикум, хмарні технології, візуальне програмування, вільне програмне забезпечення

Анотація

Сучасні методи навчання реалізуються з використанням інформаційних технологій, які полегшують і прискорюють передачу знань студентам, активізують процес засвоєння знань, підвищують ефективність навчання. У статті розглядається питання створення унікального та привабливого електронного навчального посібника у вигляді Android додатку. Висвітлено інструментарій створення навчальних матеріалів на базі хмарної технології візуального програмування засобами вільного програмного забезпечення MIT APP INVENTOR на платформі Android. Проаналізовано особливості створення інтерфейсу користувача в режимі «Дизайнер» та програмування елементів мобільного додатку в режимі «Блоки». Наводиться досвід створення інноваційної форми організації навчального процесу у вигляді електронного лабораторного практикуму засобами програмного забезпечення MIT APP INVENTOR.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Serhii Tsyrulnyk, Вінницький технічний коледж, Вінницький національний технічний університет

зав. каф. "Радіотехніка" Вінницького технічного коледжу,

доцент кафедри обчислювальної техніки ВНТУ

Посилання

Комп'ютерні технології в освіті: навч. посібн. Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк. К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет". 2012. 239 с.

Изместьева Е. 9 инструментов для создания электронных учебных материалов и онлайн-курсов [Електроний ресурс]. URL: https://te-st.ru/2014/03/11/9-e-learning-authoring-tools.

App Inventor – с чего начать? [Електроний ресурс]. URL: http://idilettante.ru/mobilnye-prilozeniya/app-inventor-nachalo.

Букач А. Кодуємо для Android. Інформатика. 2017. №12(744). С. 25-31

Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2017. №3. С303-309.

Downloads


Переглядів анотації: 860

Опубліковано

2018-05-31

Як цитувати

Tsyrulnyk, S. (2018). MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (4), 91–95. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195

Номер

Розділ

Статті