ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ МІКРОНАВЧАННЯ НА МОТИВАЦІЮ ТА АКАДЕМІЧНІ ДОСЯГНЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Григорівна Глазунова Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-0136-4936
  • Володимир Миколайович Кравченко Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-8033-3985
  • Таїсія Петрівна Саяпіна Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0001-9905-4268
  • Тетяна Володимирівна Волошина Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0001-6020-5233
  • Валентина Ігорівна Корольчук Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-3145-8802

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2024.173

Ключові слова:

технологія мікронавчання, зовнішня позитивна мотивація, академічні досягнення, здобувачі вищої освіти, LMS Moodle

Анотація

У цьому дослідженні розглядається вплив технології мікронавчання на мотивацію та академічні досягнення здобувачів вищої освіти. У педагогічному дослідженні брали участі 128 здобувачів вищої освіти 1-го курсу освітнього ступеня Бакалавр спеціальності «Економіка» освітніх програм «Економічна кібернетика», «Цифрова економіка», «Міжнародна економіка» та «Економіка підприємства» факультету інформаційних технологій та економічного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України (НУБіП України), які було відібрано шляхом цілеспрямованої вибірки. Для досягнення визначених цілей дослідження використовується напівекспериментальний підхід. Вибірку дослідження розділили на дві групи за освітніми програмами: експериментальну («Економічна кібернетика», «Цифрова економіка») та контрольну («Міжнародна економіка», «Економіка підприємства»). Перша група (контрольна) із 62 здобувачів освіти навчалася за традиційним підходом, а друга група (експериментальна) із 66 здобувачів навчалася за технологією мікронавчання. З метою проведення дослідження було розроблено опитування щодо визначення рівня мотивації здобувачів вищої освіти. Для оцінювання досліджуваних даних було використано дисперсійний аналіз ANOVA, результати якого свідчить про статистично значущі відмінності у відповідях досліджуваних груп. Результати опитування показують, що здобувачів вищої освіти експериментальної групи більш мотивовані до навчання, ніж студенти контрольної групи. Результати дослідження демонструють позитивний вплив не лише на мотивацію, а й на академічні досягнення здобувачів освіти, що підтверджено результатами вхідного та підсумкових тестувань. Враховуючи отримані та статистично підтверджені дані, ми рекомендуємо навчати здобувачів вищої освіти за технологією мікронавчання, оскільки вона дозволяє підвищити мотивацію та академічні досягнення здобувачів освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Tamimi, M., Khvtisiashvili, T., Tamimi, M. & Samuh, M. (2022). The Effectiveness of Flipped Classroom on Students’ Performance and Satisfaction in a Biostatistics Course, The New Educational Review, 1(67), 159-171. DOI: 10.15804/tner.2022.67.1.12

Yuniarsih, T., Sobandi, A., Meilani, R., Supardi, E., Indriarti, R. & Faldesiani, R. (2022). Analysis of Microlearning-Based Learning Media Needs: A Retrospective Study at Vocational High School. Proceedings of the 6th Global Conference on Business, Management, and Entrepreneurship (GCBME 2021), 3-6. DOI: 10.2991/aebmr.k.220701.002.

Kuzminska, O., Morze, N. & Smyrnova-Trybulska, E. (2022). Microlearning as an educational technology: Information requests and bibliometric analysis. Microlearning. Springer International Publishing, 27–41. DOI: 10.1007/978-3-031-13359-6_2.

Robles, Jimeno, H., Villalba, M., Mardini, K., Viloria-Nuñez, I. & Florian, W. (2023). Design of a micro-learning framework and mobile application using design-based research. PeerJ Computing Science. 9:e1223. DOI: 10.7717/peerj-cs.1223.

Neo, M. & Ludin, N. (2023). Desıgnıng mıcrolearnıng envıronments to enhance students' motıvatıon and retentıon levels ın the classroom: malaysıan students' perspectıve. In the 15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma, Spain. DOI: 10.21125/edulearn.2023.0180.

Haghighat, H., Shiri, M., Esmaeili Abdar, M. et al. (2023). The effect of micro-learning on trauma care knowledge and learning satisfaction in nursing students. BMC Medical Education, 23, 622. DOI: 10.1186/s12909-023-04609-2.

Reynolds J. & Dolasinski M. (2020). Microlearning: A pilot study. Perspectives in Asian Leisure and Tourism, 5(1). DOI: 10.7275/jg71-gj96.

Susilana, R., Dewi, L., Rullyana, G., Hadiapurwa, A. & Khaerunnisa, N. (2022). Can microlearning strategy assist students’ online learning? Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, 41(2), 437–451 DOI: 10.21831/cp.v41i2.43387.

Siegle, D., Amspaugh, C. & Mitchell, M. (2021). Learning from and learning with technology. Content-based curriculum for high-ability learners. New York. DOI: 10.4324/9781003233824-25.

Mohammed, G., Wakil, K. & Nawroly, S. (2018). The effectiveness of microlearning to improve students’ learning ability. International Journal of Educational Research Review, 3(3), 32-38.

Pedro F. (2006). The new millennium learners: Challenging our views on ICT and learning.

https://www.oecd.org/education/ceri/38358359.pdf.

Simanjuntak, F. & Haris, D. (2023). Development of digital-based learning modules using the microlearning method to improve mathematical literacy skills for 7th graders at SMP Swasta Bina Bersaudara Medan. Asian Journal of Applied Education (AJAE), 2(1), 27-48. DOI: 10.55927/ajae.v2i1.2788.

Shail, M. (2019). Using micro-learning on mobile applications to increase knowledge retention and work performance: A review of literature. Cureus, 11(8), e5307. DOI: 10.7759/cureus.5307.

Rad, H. (2023). Flipping ın a mıcrolearning way-effects on efl learners’ achıevement and motıvatıon ın a grammar course. Teaching English with Technology, 23(1), 58-79. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1167836.

Wali, M. F. R. (2020). Designing a mobile micro-learning program based on ınteractive video "Synchronous and Asynchronous" and its effectiveness in developing achievement and self-directed learning skills among the faculty of education students. The Educational Journal: Sohag University - College of Education, 80. 1301-1397.

Chakrabartty, S. (2014). Scoring and Analysis of Likert Scale: Few Approaches//Journal of Knowledge Management and Information Technology, 1(2), 31-44.

Shatte, A. B. R. & Teague, S. (2020). Microlearning for improved student outcomes in higher education: A scoping review. DOI: 10.31219/osf.io/fhu8n.

LMSPortals (2023). Seven Statistics that Prove the Value of Microlearning for Corporate Training. January 27, 2024.

https://www.lmsportals.com/post/seven-statistics-that-prove-the-value-of-microlearning-for-corporate-training.

Nugraha, H., Rusmana, A., Khadijah, U. L. S., & Gemiharto, I. (2021). Microlearning Sebagai Upaya dalam Menghadapi Dampak Pandemi pada Proses Pembelajaran. Jurnal Inovasi dan Teknologi Pembelajaran (JINOTEP): Kajian dan Riset Dalam Teknologi Pembelajaran, 8(3). DOI: 10.17977/um031v8i32021p225.

Ogange, B. & Mishra, S. (2021). ‘Introduction to microlearning 2’, Commonwealth of Learning.

https://oasis.col.org/server/api/core/bitstreams/07d80b84-b502-4ed4-8f9f-1504d4613084/content#:~:text=Microlearning%20supports%20flexible%20and%20self,the%20end%20of%20each%20lesson

Bond, M. (2020). Facilitating student engagement through the flipped learning approach in K-12: a systematic review. Computers Education, 151, 103819. DOI: 10.1016/j.compedu.2020.103819.

Sozmen, E., Karaca, O., & Bati, A. (2021). The effectiveness of interactive training and microlearning approaches on motivation and independent learning of medical students during the COVID-19 pandemic. Innovations in Education and Teaching International, 70–79. DOI: 10.1080/14703297.2021.1966488

Gasca-Hurtado, G., Morillo-Puente, S. & Gomez-Alvarez, M. (2024). Microlearning strategy in the promotion of motivation and learning outcomes in software project management. Computer Applications in Engineering Education, 32(3). DOI: 10.1002/cae.22717.

Nikou, S. (2019). A micro-learning based model to enhance student teachers' motivation and engagement in blended learning. In K. Graziano (Ed.), Conference: SITE 2019 - Society for Information Technology Teacher Education ¬- Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) (pp. 509-514). At: Las Vegas, NV, United States.

Nikou, S., & Economides, A. (2018). Mobile-based micro‐learning and assessment: impact on learning performance and motivation of high school students. Journal of Computing Assisted Learning, 34, 269-278. DOI: 10.1111/jcal.12240.

Nunez, J., Martin-Albo Lucas, J. & Navarro, J. (2005). Validacion de la version espanola de la echelle de motivation en education. Psicothema, 17, 344-349.

Downloads


Переглядів анотації: 32

Опубліковано

2024-12-03

Як цитувати

Глазунова , О. Г., Кравченко, В. М., Саяпіна, Т. П., Волошина , Т. В., & Корольчук , В. І. (2024). ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ МІКРОНАВЧАННЯ НА МОТИВАЦІЮ ТА АКАДЕМІЧНІ ДОСЯГНЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (17), 30–41. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2024.173

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають