ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЕЛЕМЕНТ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.204-14Ключові слова:
підвищення кваліфікації, інформаційно-освітнє середовище, інформаційні технології, дистанційне навчання, змішане навчанняАнотація
В статті розглянуто елементи побудови сучасного інформаційно-освітнього середовища університету на прикладі Херсонського державного університету. Представлена модель інформаційно-освітнього середовища, яка розглядається як сукупність процесів і заходів. Один з основних елементів розвитку цього середовища, на нашу думку, є підвищення кваліфікації викладачів університету. Саме фахова робота кожного викладача в розбудові інформаційно-освітнього середовища університету гарантує створення сучасного вищого навчального закладу. В статті представлена програма курсу підвищення кваліфікації викладачів університету, успішне закінчення якого дасть змогу викладачам більш ефективно використовувати свої професійні потреби в освітній та науково-дослідній діяльності.
Завантаження
Посилання
Бренд ученого. Academic Papers. — Режим доступу: http://www.academicpapers.org/#’academic-brand/cd5b
Йонг-Санг Чо. Диверсификация учебных платформ: аналитическая записка / Йонг-Санг Чо. – М.: Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании. – Июль 2011. – 12 с.
Кухаренко В. М. Навчально-методичний комплекс підготовки викладача дистанційного навчання [Електронний ресурс]. / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології і засоби навчання – Том. 3. – 2007. – № 2. – Режим доступу до журн. – http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/266/252
Кушнир Н. А., Манжула А.М., Валько Н.В. Принципы создания современного курса для студентов педагогических специальностей: личностно-ориентированных подход. / Н. А. Кушнир, А. М. Манжула, Н. В. Валько // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : науково-метод. журнал. – 2013. – № 15. – С. 263-275.
Парамонов Сергей. Бренд ученого: Как сделать так, чтобы нас цитировали [Електронний ресурс] / Сергей Парамонов // Thomson Reuters – Режим доступу: http://wokinfo.com/media/pdf/ru-researcher_brand.pdf
Співаковський О. В. Побудова ІКТ інфраструктури ВНЗ: проблеми та шляхи вирішення [Електронний ресурс] / О.В. Співаковський, М.О. Вінник, Ю.Г. Тарасіч // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2014. — № 1 (39). – С. 99-116. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/996#.Uzz8sfl_t1Z.
Official Blog Google. Technology to help teachers do what they do best [Електронний ресурс] . – Режим доступу: https://googleblog.blogspot.ru/2016/06/technology-help-teachers.html
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Brandofscientist. AcademicPapers. – Access mode: http://www.academicpapers.org/#’academic-brand/cd5b(in Russian)
Yonh-SanhCho. Diversificationoflearningplatforms: analyticalnote/ Yonh-SanhCho. – М. : YnstytutYuNESKOpoynformatsyonnym tekhnolohyyam v obrazovanyy. – July2011. – 12 с.(inRussian)
Kukharenko V. M.TeachingandmethodicalComplexteachertrainingdistancelearning [Online]. / V. M. Kukharenko// Informatsiinitekhnolohii i zasobynavchannia– Tom. 3. – 2007. – № 2. – Access mode: –http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/266/252 (inUkrainian)
Kushnir N. A., Manzhula A.M., Val'ko N.V.PrinciplesofCreatingModernCourseforstudentspedagogicalspecialties: personality-orientedapproach. / N. A. Kushnyr, A. M. Manzhula, N. V. Valko// Informatykatainformatsiynitekhnolohiyi v navchal'nykhzakladakh : naukovo-metod. zhurnal. – 2013. – № 15. – С. 263-275. (inRussian)
ParamonovSerhey. Brandofscientist: Howtomakesothatwehavecited[Online]. / SerheiParamonov// ThomsonReuters– Access mode: http://wokinfo.com/media/pdf/ru-researcher_brand.pdf(inRussian)
Spivakovs'kyy O. V.Building ICT InfrastructureUniversities: ProblemsandSolutions [Online] / O. V. Spivakovs'kyy, M. O. Vinnyk, Yu. H. Tarasich// Informatsiynitekhnolohiyi i zasobynavchannya. — 2014. — № 1 (39). – С. 99-116. –Access mode: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/996#.Uzz8sfl_t1Z. (inUkrainian)
OfficialBlogGoogle. Technology to help teachers do what they do best [Online]. /- Access mode: https://googleblog.blogspot.ru/2016/06/technology-help-teachers.html(in English)