ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.199203Ключові слова:
самостійна підготовка студентів, самостійна робота, інформаційні технології, мережа Інтернет, майбутні філологиАнотація
У статті розглядаються особливості використання віртуального інформаційного простору у процесі організації самостійної роботи студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах на спеціальних факультетах, що готують фахівців з іноземної філології та перекладачів; окреслено основні функції та переваги використання інформаційних можливостей комп’ютерних технологій та мережі Інтернет для досягнення освітніх цілей у процесі самопідготовки студентів мовних спеціальностей; розглянуто складові самостійної роботи студентів із застосуванням інформаційних технологій; проаналізовано можливості реалізації процесу самопідготовки майбутніх філологів із використанням віртуального інформаційного простору.
Завантаження
Посилання
Горелова Л. М. Використання Інтернет-ресурсів у навчанні іноземної мови для підвищення соціокультурної компетенції студентів / Л. М. Горелова // Наукові праці : наук.-метод. журн. – Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П.Могили, 2003. – Т.25, Вип. 12 : Сер. Педагогічні науки. – С. 144 – 148.
Гриб’юк О. О. Віртуальне освітнє середовище як інноваційний ресурс для навчання і дослідницької діяльності студентів. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/1115/
Грінченко М.С. Впровадження віртуального освітнього середовища у навчальний процес ВНЗ. «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології», том ІІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 12 (55). – Частина 2. – Рівне-Київ : Міленіум, 2015. – С. 461-469
Костенко І. Г. Використання Інтернет-ресурсів на уроках англійської мови. – Таврійський вісник освіти. – 2013. - №1 (41). – С. 170 -176.
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Gorelova L. M. Use of Internet resources in teaching foreign languages to improve the socio-cultural competence of students / LM Gorelova // Scientific Papers: nauk. method. Zh. - Mykolaiv: Prospect MSHU. Petro Mohyla, 2003. - T.25, Vol. 12: Ser. Teaching science. - p. 144 - 148.
Hryb'yuk O. O. Virtual learning environment as a resource for innovative learning and research students. - [Electronic resource]. - Access: http://lib.iitta.gov.ua/1115/
Hrinchenko M. S. The introduction of virtual learning environment in the educational process of the university. "Pedagogy of high school: methodology, theory and technology", Volume II. Update the content, forms and methods of training and education in educational institutions. Scientific Papers: Scientific notes RivneStateHumanitarianUniversity. - Volume 12 (55). - Part 2 - Rivne, Kyiv, Millennium, 2015. - p. 461-469.
Kostenko I. G. Using Internet resources for English lessons. - Taurian Journal of Education. - 2013. - №1 (41). - p. 170 -176.