ВИКОРИСТАННЯ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390

Ключові слова:

персональне навчальне середовище, соціальні мережні сервіси, віртуальне освітнє середовище ВНЗ, PLE, Office 365 Education, OneNote Class Notebook

Анотація

У даній статті висвітлені дослідження створення та використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу. А також, розглянуті особливості формування сучасного PLE (Personal learning environment) та розроблено структуру моделі хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища при організації навчального процесу у ВНЗ, використовуючи хмарні сервіси та електронні ресурси онлайн сервісів для освіти Office 365 компанії Microsoft, яка враховуватиме потреби та особливості використання ІКТ всіх суб’єктів навчально-виховного процесу університету, поклавши в основу принципи персоналізації в всесвітній мережі та реалізації завдань компетентнісного підходу. Використання мережних сервісів, дозволяє створити належний педагогіко-технологічний базис супроводу сучасних інформаційних систем навчального призначення, що є пріоритетними в основі забезпечення будь-якого освітнього процесу, а також ефективну організацію роботи навчального середовища освітнього закладу. Персональне електронне навчальне середовище виникає на перетині формального, неформального та інформального навчання. PLE розглядають як систему, що дозволяє людині, яка навчається, самостійно встановлювати цілі навчання, контролювати та керувати змістом і процесом власного навчання, а також, спілкуватися та співпрацювати з іншими людьми в процесі навчання, тобто здійснювати неформальне навчання. Кожний сучасний вищий навчальний заклад має враховувати освітні тенденції збільшення частки неформального навчання, а також, виявляти інтереси своїх студентів, усвідомлювати їх бажання персоніфікації в глобальній мережі та особистісно-орієнтованого навчання, яке у сучасних умовах, виступає основою для формування інформаційно-комунікаційних та ключових компетентностей студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Svitlana Spivak, Київський університет імені Бориса Грінченка

старший викладач кафедри Інформаційних технологій і математичних дисциплін
Факультет інформаційних технологій та управління

Посилання

Wikipedia. (2017) Personalized learning. 22 dec 2017

https://en.wikipedia.org/wiki/Personalized_learning

Morze N., Spivak S., Smyrnova-Trybulska E., Personalized Educational Environment - As One Of The Trends Of Modern Education In: Information and Communication Technology in Education (ICTE-2014) Conference Proceedings, Ed. Jana Kapounova, Katerina Kostolanyova, University of Ostrava, Roznov-pod-Rodnostem. 2014.158-166 ISBN 978-80-7464-561-7

Epstein, Sam; Epstein, Beryl (1961). The First Book of Teaching Machines. Danbury, CT: Franklin Watts, Inc. Programs can only be designed by highly trained human beings who, through the teaching machine, can reach countless students and enable each to take an active role in a highly personalized learning environment.

Fiedler, Sebastian.; Väljataga, Terje (2011). "Personal learning environments: concept or technology?". International Journal of Virtual and Personal Learning Environments 2(4): 1–11.

The Personalisation by Pieces Framework: A Framework for the Incremental Transformation of Pedagogy Towards Greater Learner Empowerment in Schools. 2006. ISBN 0954314743.

Anderson T. PLE's versus LMS: Are PLEs ready for Prime time? [online] Virtual Canuck, 2006 [cit. 20140828]. URL: http://terrya.edublogs.org/2006/01/09/ples-versus-lms-are-ples-ready-for-prime-time/

Chatti M. A. Personal Environments Loosely Joined [online] Mohamed Amine Chatti's ongoing research on Technology Enhanced Learning blog, 2007, [cit. 20140828]. URL: http://mohamedaminechatti.blogspot.com/2007/01/personal-environments-loosely-joined.html

Chatti M. A. Towards a Personal Learning Environment Framework [online] Mohamed Amine Chatti's ongoing research on Technology Enhanced Learning blog, 2007, [cit. 20140828]. URL: http://mohamedaminechatti.blogspot.com/2007/01/towards-personal-learning-environment.html

Fitz-Gerald, S. Creating your Personal Learning Environment [online] 2006 [cit. 20140828]. URL: http://seanfitz.wikispaces.com/ creatingyourple

Materials from the meeting of the working group on harmonization of training IT specialists with higher education requirements of modern IT-industry. [online] Ministry of Education and Science of Ukraine, 2013 [cit. 20140828]. URL: http://www.mon.gov.ua/ua/actually/25554-zmist-pidgotovki-it-fahivtsiv-v-ukrayini-garmonizovano-z-migenarodnimi-rekomendatsiyami,-priynyatimi-evropeyskoyu-ta-amerikanskoyu-naukovoyu-spilnotami,---evgen-sulima

Wheeler S. Anatomy of a PLE [online] Learning with 'e's, 2010 [cit. 20140828]. URL: http://steve-wheeler.blogspot.com /2010/07/anatomy-of-ple.html

Wheeler S. Physiology of a PLE. [online] Learning with 'e's, 2010 [cit. 20140828]. URL: http://steve-wheeler.blogspot.com /2010/07/ physiology-of-ple.html

Morze N., Spivak S. Informal learning as an integral part of e-learning environment of the modern education. 6th Annual International Scientific Conference Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning „E-learning and Intercultural Competences Development in Different Countries“ Conference Proceedings, Ed. Wiesław Banyś, Zenon Gajdzica, Urszula Szuścik, University of Silesia in Katowice. 2014. 229-238

Морзе Н., Співак С. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2017. №3. 78-84, URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/92

Microsoft Education. 2018. URL: https://www.microsoft.com/en-us/education

Downloads


Переглядів анотації: 542

Опубліковано

2018-05-31

Як цитувати

Spivak, S. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (4), 83–90. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390

Номер

Розділ

Статті