ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПОРТАЛУ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДЛЯ НАДАННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТАМ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.156162Ключові слова:
інформаційно-освітні технології, інформаційно-освітній портал, заочна форма навчання, самостійна робота студентів, хмарні сервісиАнотація
У статті висвітлюється значення інформаційно-освітнього порталу й інформаційного освітнього середовища педагогічного університету в становленні професійного рівня педагогічного фахівця заочної форми навчання. Аналізуються можливості інформаційно-освітнього порталу навчального закладу й окреслюються шляхи його використання щодо здійснення ефективної навчально-методичної, науково-дослідної, самостійної діяльності у педагогічному вищому навчальному закладі. Значна увага приділяється питанням використання електронних навчально-методичних комплексів, електронних освітніх ресурсів, хмарних сервісів у самостійній роботі студентів заочної форми навчання.
Завантаження
Посилання
Биков В. Ю. Інформаційно-аналітичні інструменти хмарних обчислень освітньо-наукового середовища вищого навчального закладу / В.Ю. Биков // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 44 / ред. кол. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. – 414 с.
Гордійчук Г.Б. Підготовка педагогів в умовах використання інформаційного освітнього середовища вищого педагогічного навчального закладу / Г.Б. Гордійчук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти // Зб. наук. праць, випуск №37. – Харків, 2012. – С. 123-130.
Гордійчук Г.Б. Професійна підготовка педагогів в умовах використання інформаційного освітнього середовища навчального закладу / Г.Б. Гордійчук // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи : зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – C 433-444.
Карташова Л.А. Єдиний відкритий мережевий ресурс: можливості для організації та підтримки навчання / Л.А. Карташова // Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Черкаси, 2015. – 274 с.
ISO/IEC 17788:2014(Е) Information technology – Cloud computing – Overview and vocabulary. – 2014.
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
BykovV.Yu. Informationandanalyticaltoolsof еру cloud-basedlearningandresearchenvironmentofhighereducationalinstitution / V.Yu. Bykov // ModernInformation Technologies andInnovationMethodologiesofEducationin Professional Training:Methodology, Theory, Experience, Problems// Zb. nauk. pr. – Vypusk 44 / redkol. – Kyiv-Vinnytsia : TOV firma «Planer», 2016. – 414 s. (In Ukrainian)
Hordiichuk H.B. Training for teachers using the information educational pedagogical environment of the institution / H.B. Hordiichuk // Problems of engineering and teacher education // Zb. nauk. prats, vypusk37. – Kharkiv, 2012. – S. 123-130. (In Ukrainian)
Hordiichuk H.B. Professional training for teachers using the information educational environment of the institution / H.B. Hordiichuk // The establishment and development of scientific and pedagogical schools : problems, experience and prospect : zb. nauk. prats /za red. V. Kremenia, T. Levovytskoho. – Zhytomyr :Vyd-voZhDUim. I. Franka, 2012. – C 433-444. (In Ukrainian)
Kartashova L.A. The only outdoor network resource opportunities to organize and support learning/ L.A. Kartashova // Automation and computer -integrated technologies in production and education : status , achievements, prospects of development. – MaterialyVseukrainskoinaukovo-praktychnoiInternet-konferentsii. – Cherkasy, 2015. – 274 s. (In Ukrainian)
ISO/IEC 17788:2014(Е) Informationtechnology – Cloudcomputing – Overviewandvocabulary. – 2014.(In English)