ВИБІР СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДИСТАНЦІЙНИМ НАВЧАННЯМ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Oleksii Mukoviz Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини http://orcid.org/0000-0001-9262-9209
  • Nataliia Ihnatenko ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» https://orcid.org/0000-0003-1616-8708
  • Oksana Kovtun ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» https://orcid.org/0000-0002-9516-8628

Анотація

У статті розглянуто різноманітні системи управління дистанційним навчанням для педагогічного закладу вищої освіти. Переважно звернуто увагу на найвідоміші системи управління дистанційним навчанням: Moodle, WebCT, BlackBoard, eFront, Claroline, Metacoon, SharePoint LMS та Віртуальний Університет. Аналізуючи кращі платформи для створення системи дистанційного навчання педагогічного закладу вищої освіти, ми встановили, що лідерами за кількістю користувачів є Moodle. Moodle – програмний комплекс для створення дистанційних курсів та web-сайтів, який працює з відкритим кодом IMS та SCORM. У результаті аналізу та порівнянь вище вказаних платформ, керуючись педагогічними, дидактичними, організаційними, технічними, фінансовими особливостями дистанційного навчання, розроблено систему управління дистанційним навчанням Державного вищого навчального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» за допомогою платформи Moodle. Платформа працює у web-браузері. Не передбачає ніяких спеціальних вимог до устаткування та операційної системи. Є повністю безкоштовною. Інсталюється практично на будь-якому сервері, з будь-якою операційною системою із використанням довільних баз даних. Система управління дистанційним навчанням на платформі Moodle складається із 35 модулів: модуль чату, модуль завдань, модуль форуму, модуль журналів, модуль тестів, модуль ресурсів, модуль дослідження, модуль семінарів тощо. Система управління дистанційним навчанням на платформі Moodle надає можливість здійснювати дистанційну освіту у закладі вищої освіти на доступному інноваційному рівні, формувати календар подій процесу навчання, створювати формалізовані алгоритми діяльності викладача у навчальному процесі, тим самим, досягти високого ступеня інтерактивності та досягнення необхідного рівня якості знань, вмінь.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Oleksii Mukoviz, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії початкового навчання

Nataliia Ihnatenko, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти, декан педагогічного факультету

Oksana Kovtun, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти, керівник відділу міжнародних зв’язків

Посилання

Bykov, V.Y. (2008). Models of organization of open education systems: monograph. Kyiv: Atika, 684 (in Russian)

Kravtsov, H. (2009). Evaluation Metrics of Electronic Learning Resources Quality. Informational Technologies in Education: Scientific Journal, 3, 141–147 (in Russian)

Smirnova-Tribulska, E.M. (2008). Distance learning using the MOODLE system: theoretical and practical aspect. Information technologies in education, 1, 145–154 (in Ukrainian)


Переглядів анотації: 317
Завантажень PDF: 149
Опубліковано
2019-09-24
Як цитувати
Mukoviz, O., Ihnatenko, N., & Kovtun, O. (2019). ВИБІР СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДИСТАНЦІЙНИМ НАВЧАННЯМ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, 215-221. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s20
Розділ
Спецвипуск «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті»