МЕТОДОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ» (FLIPPED LEARNING) У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s14Ключові слова:
технологія, перевернуте навчання, перевернутий клас, майбутній учитель іноземної мови, освітній процес, заклад вищої освітиАнотація
Модернізація освіти України та її орієнтація на підготовку вчителя нового покоління, інтеграція у європейський освітній простір в умовах динамічного зростання обсягу інформації і масових комунікацій у соціальних мережах, постійного оновлення соціально-гуманітарного знання вимагає нових підходів до організації і змісту професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. У статті актуалізовано необхідність упровадження у викладацьку діяльність нових методів і технологій, які б відповідали викликам часу; розглянуто методологію застосування технології перевернутого навчання. Розкрито інструментальні можливості впровадження технології «перевернутого навчання» в процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Досліджено суть технології «перевернутого класу» та актуальність її інтеграції у викладання іноземної мови в сучасних закладах вищої освіти. Виокремлено переваги та недоліки її використання як для викладачів, так і для студентів. Визначено можливості впровадження моделі перевернутого класу в освітній процес ЗВО. Окреслено алгоритм забезпечення ефективності перевернутого навчання. Узагальнено, що використання технології «перевернутого навчання» за умови методично правильного її застосування сприятиме розвитку цифрової компетентності викладача та розвитку наукових умінь студентів, підвищення рівня їхньої вмотивованості та успішності.
Завантаження
Посилання
Andreiko, L. V. (2017). Technology of «flipped classroom» in foreign language teaching. Empirical studies for reforming education in Ukraine: zbirnyk materialiv I Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii Ukrainskoi asotsiatsii doslidnykiv osvity, 9-11. (in Ukrainian)
Na urok. (2018). Flipped classroom learning model: changing the educational process. [Weblog]. June 15, 2019.
https://naurok.com.ua/post/model-navchannya-perevernutiy-klas-zminyuemo-osvitniy-proces (in Ukrainian)
Chopovska, L.V. (2017). Integration of «flipped classroom» technology in foreign languages teaching in Ukrainian HEIs. Ural Scientific Herald, 5(3), 75-78. May 25, 2019.
http://www.kamts1.kpi.ua/sites/default/files/files/chopovska_integratsiya.pdf (in Ukrainian)
Yaskevych, S. (2014). Flipped Classroom as Blended Learning Technology. [Weblog]. June 15, 2019.
http://cdesbmt.blogspot.ru/2014_02_01_archive.html (in Russian)
Biggs, J. & Tang, C. (2011). Teaching for Quality Learning at University. (4th ed.). UK: Open University Press.
Biggs, J. (1996). Enhancing teaching through constructive alignment. Higher Education, 32(3), 347–364. June 8, 2019.
http://dx.doi.org/10.1007/bf00138871
Eddy , S. .L & Hogan, K. .A. (2014). Getting under the hood: how and for whom does increasing course structure work? CBE-Life Sciences Education, 13(3), 453–468. June 8, 2019.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25185229
Wikipedia (2018). Flipped classroom. May 25, 2019. https://en.wikipedia.org/wiki/Flipped_classroom
Learning and Innovation (2012). Flipping your classroom. [Weblog]. June 8, 2019. https://syded.wordpress.com/2012/09/15/top-10-dos-and-donts-when-flipping-your-classroom-edchat/
McLaughlin, J.E., Roth, M.A., Glatt, D.M., Gharkholonarehe, N., Davidson, C.A., Griffin, L., Esserman, D.A., & Mumper, R.J. (2014). The flipped classroom: a course redesign to foster learning and engagement in a health professions school. Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges, 89 (2), 236-243. June 8, 2019.
Persky, A. M., & Pollack, G. M. (2010). Transforming a large-class lecture course to a smaller-group interactive course. American journal of pharmaceutical education, 74(9), 170. June 15, 2019