ВИКОРИСТАННЯ ЕКОСИСТЕМИ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.4150

Ключові слова:

дослідницьке навчання, дослідницький навчальний простір, STEM-освіта, віртуальна лабораторія, модель дослідницького навчального циклу, Go-Lab, Graasp, Phet.Colorado

Анотація

У статті окреслено проблему погіршення якості підготовки фахівців в галузі точних та інженерних наук, низької мотивації випускників шкіл до вибору інженерних професій. Одним з інструментів покращення якості природничо-математичної та технологічної освіти є STEM-освіта та впровадження технології дослідницького навчання. Проаналізовано особливості технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning) та можливості екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання. Описано модель дослідницького циклу. Представлено структуру екосистеми Go-Lab, однією з складових якої є портал Go-Lab, що містить перелік доступних віртуальних лабораторій, додатків, які можуть бути використані при створенні дослідницьких навчальних просторів, набір доступних до використання дослідницьких просторів тощо. Ще однією складовою є середовище Graasp для створення та використання дослідницьких навчальних просторів (Inquiry Learning Spases – ILS). Проаналізовано можливості використання віртуальних лабораторій з порталу Phet.Colorado. Реалізацію запропонованих підходів продемонстровано на прикладі розробки тренінгів та семінарів для студентів та викладачів дисциплін, дотичних до STEM.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Viktoriia P. Vember, Київський університет імені Бориса Грінченка

Доцент кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій і управління

Посилання

Rodger, W. Bybee, Joseph, A. Taylor, April ,Gardner, Pamela, Van Scotter, Janet Carlson Powell, Anne Westbrook, and Nancy Landes (2006). The BSCS 5E Instructional Model: Origins, Effectiveness, and Applications.

http://pdspalooza.pbworks.com/f/bscs5eexecsummary.pdf

White, B., Frederiksen, J. (1998). Inquiry, modeling, and metacognition: making science accessible to all students. Cognition and Instruction, 16, pp. 3-118.

Margus, Pedaste, Mareo, Mäeots, Leo, A. Siiman, Ton, De Jong at al. (2015). Phases of inquiry-based learning: Definitions and the inquiry cycle. Educational Research Review, Volume 14, 47-61.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1747938X15000068

Ton, De Jong. (2014). Innovations in STEM education: the Go-Lab federation of online labs. Smart Learning Environments.

https://slejournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40561-014-0003-6

Keselman, A. (2003). Supporting Inquiry learning by promoting normative understanding of multivariable causality. Journal of Research in Science Teaching, 40, 898-921.

Inquiry Learning Cycle (2018).

http://support.golabz.eu/support/inquiry-learning-cycle

Gladun, M., Buchynska, D. (2017). Tools for inquiry-based learning in primary school. Open educational e-environment of modern University, 3, 43-54.

Sharko, V. (2016). Modernization of STEM-discipline students' learning system as a methodological problem. Scientific notes. Series: Problems of Methodology of Physical-Mathematical and Technological Education. Vol. 3, 10. 160-165.

Go-Lab Portal (2018).

https://www.golabz.eu

Phet.Colorado Portal (2018).

https://phet.colorado.edu

Graasp Environment (2018).

http://graasp.eu

Downloads


Переглядів анотації: 1170

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Vember, V. P. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ЕКОСИСТЕМИ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬОГО НАВЧАННЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (5), 41–50. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.4150

Номер

Розділ

Статті