ХМАРНІ СЕРВІСИ MICROSOFT ТА GOOGLE: ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Olena G. Glazunova, Olena G. Kuzminska, Tetyana V. Voloshyna, Taisia P. Sayapina, Valentyna I. Korolchuk

Анотація


Матеріали статті присвячені порівняльному аналізу використання хмарних сервісів Microsoft та Google у процесі організації групової проектної роботи студентів університету. Проаналізовано останні дослідження у галузі проектування та створення е-середовищ для організації групової проектної роботи. Розроблено модель е-середовища на базі хмарних сервісів та наведено приклади реалізації цієї моделі на прикладі Microsoft SharePoint та Google Suit. Продемонстровано інструменти та сервіси Microsoft та Google, які використовуються на різних етапах організації проектної роботи. Визначено переваги та недоліки  використання е-середовища на базі Microsoft SharePoint  та Google Suit для організації проектної роботи студентів.

 

DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2017.3.19211


Ключові слова


вища школа; хмарні сервіси; е-середовище; метод проектів; групова робота; професійні та особистісні компетентності

Повний текст:

PDF

Посилання


Єремізіна Л. О. Метод проектів як засіб реалізації дослідницьких практичних та творчих завдань освіти. URL: www.makemc.pp.ua/doc/eremizina/13.doc

Глазунова О. Г., Касаткін Д. Ю., Кузьмінська О. Г., Мокрієв М. В., Блозва А. І., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П. Інтеграція навчальних ресурсів та сервісів ІТ-компаній у освітнє середовище університету [колективна монографія]. Київ: ТОВ: «НВО» «Інтерсеріс». 2016.

Карабін О. Й. Проектна діяльність у формуванні професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. «Молодий вчений». 2016. № 12.1 (40). URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/12.1/100.pdf

Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П. Технології навчання в умовах інноваційно-орієнтованого освітнього середовища: компетентнісний підхід та освітні комунікації. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. 2016. Вип. 253. 134-143.

Морзе Н. В. Варченко-Троценко Л. О. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2015. № 1. С. 115-125. URL: http://openedu.kubg.edu.ua

Освітні тренди. Соціальні компетенції молодих фахівців: результати реалізації міжнародного проекту ТЕМПУС “IMPRESS”. 21.01.2016. URL: http://www.edu-trends.info/tempus-impress/

Стрюк А. М., Стрюк М. І., Коваль М. В. Методична система навчання інформатичних дисциплін з використанням хмарних технологій. 2017. URL: http://lib.iitta.gov.ua/1193/1/stryuk_v3.pdf

Adrian, Ellison, Mauli, Arora. Harnessing the power of Office 365 to provide a social learning environment through a new Student Portal. 2013. URL: https://eunis2013-journals.rtu.lv/article/view/eunis.2013.010

Alabbadi, M. M. Cloud computing for education and learning: education and learning as a service (ELaaS). In: 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning. 2011. P. 589–594.

AlAlaa N. Tashkandi, Ibrahim M. Al-Jabri. Cloud computing adoption by higher education institutions in Saudi Arabia: an exploratory study. Cluster Computing. 2015. №18:1527. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s10586-015-0490-4

Aleksandar, Skendzic, Bozidar, Kovacic. Microsoft Office 365 - cloud in business environment. Proceedings of the 35th International Convention. MIPRO. 2012. URL: http://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/6240878

Bruce, Worobec, Robert, Bryant. Using sharepoint as a limited learning management system. Journal of Computing Sciences in Colleges. 2016. Volume 32. Issue 2. P. 11-18. URL: http://dl.acm.org/citation.cfm?id=3015065

Knoll, M. The project method: Its vocational education origin and international development. Journal of Industrial Teacher Education. 1997. №34 (3). P. 59-80.

Laura, Atkins, Carey, Cole. An Introduction to Collaboration with SharePoint for First-year Business Students. Journal of Information Systems Education, 2010. Vol. 21(3). P. 283-287. URL: https://mail.ukr.net/attach/show/15000228521478154798/2/vol21-3pg283.pdf

Roberts, T. Grady; Harlin, Julie F. The Project Method in Agricultural Education: Then and Now. Journal of Agricultural Education. 2007. V. 48. №3. P. 46-56 URL: http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ840131.pdf

REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)

Jeremizina, L. O. Method of projects as a means of realization of research practical and creative tasks of education. Retrieved from www.makemc.pp.ua/doc/eremizina/13.doc

Ghlazunova, O. Gh., Kasatkin, D. Ju., Kuzjminsjka, O. Gh., Mokrijev, M. V., Blozva, A. I., Voloshyna, T. V., Sajapina, T. P. (2016). Integration of educational resources and IT companies' services into the university's educational environment [kolektyvna monoghrafija]. Kyiv: TOV: «NVO» «Interseris».

Karabin, O. J. (2016). Project activity in formation of professional self-development of future specialists in the field of information technologies. «Molodyj vchenyj». №12.1 (40). Rezhym dostupu: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/12.1/100.pdf

Kuzjminsjka, O. Gh. Voloshyna, T. V., Sajapina, T. P. (2016). Learning Technologies in an Innovative Educational Environment: Competency Approach and Educational Communications. Naukovyj visnyk Nacionaljnogho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannja Ukrajiny. Serija: Pedaghoghika, psykhologhija, filosofija. 253. 134-143.

Morze, N. V. Varchenko-Trocenko, L. O. (2015). The use wiki-technology for learning environment of modern university. Open Educational E-environment of modern university. №1. S. 115-125. http://openedu.kubg.edu.ua

Educational Trends (2016). Social competences of young specialists: results of the implementation of the international project TEMPUS “IMPRESS”. Retrieved January 21, 2016, from http://www.edu-trends.info/tempus-impress/

Strjuk, A. M., Strjuk, M. I., Kovalj M. V. (2017). Methodical system of training of computer science disciplines using cloud technologies. http://lib.iitta.gov.ua/1193/1/stryuk_v3.pdf

Adrian, Ellison, Mauli, Arora. Harnessing the power of Office 365 to provide a social learning environment through a new Student Portal. (2013). https://eunis2013-journals.rtu.lv/article/view/eunis.2013.010

Alabbadi, M. M. Cloud computing for education and learning: education and learning as a service (ELaaS). (2011). In: 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning. P. 589–594.

AlAlaa N. Tashkandi, Ibrahim M. Al-Jabri. Cloud computing adoption by higher education institutions in Saudi Arabia: an exploratory study. (2015). Cluster Computing. №18:1527. https://link.springer.com/article/10.1007/s10586-015-0490-4

Aleksandar, Skendzic, Bozidar, Kovacic. Microsoft Office 365 - cloud in business environment. (2012). Proceedings of the 35th International Convention. MIPRO. http://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/6240878

Bruce, Worobec, Robert, Bryant. Using sharepoint as a limited learning management system. (2016). Journal of Computing Sciences in Colleges. Volume 32. Issue 2. P. 11-18. http://dl.acm.org/citation.cfm?id=3015065

Knoll, M. The project method: Its vocational education origin and international development. (1997). Journal of Industrial Teacher Education. №34 (3). P. 59-80.

Laura, Atkins, Carey, Cole. An Introduction to Collaboration with SharePoint for First-year Business Students. (2010). Journal of Information Systems Education, Vol. 21(3). P. 283-287. https://mail.ukr.net/attach/show/15000228521478154798/2/vol21-3pg283.pdf

Roberts, T. Grady; Harlin, Julie F. The Project Method in Agricultural Education: Then and Now. (2007). Journal of Agricultural Education. V. 48. №3. P. 46-56 http://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ840131.pdf


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.