ЕЛЕКТРОНЕ СОЦІАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО

Kateryna Osmolyk, Johan Du Toit

Анотація


Сучасна освіта вимагає ефективних інновацій, які можуть допомогти забезпечити систему необхідних якісних змін у навчанні. Освіта повинна бути не лише комплексною, стабільною та відмінною, а й постійно розвиватися, щоб вирішувати проблеми мінливого та непередбачуваного світу. Основна увага навчальних інновацій повинна приділятись теоретичному та практичному процесу навчання, а також бути зосередженою на студентах, батьках, суспільстві та його культурі. Технологічні додатки вимагають міцної теоретичної б, заснованої на цілеспрямованих, систематичних дослідженнях та педагогіці. Однією з найважливіших напрямків дослідження може бути сучасні технології та інновації та їх ефективність у сфері освіти. З розвитком сучасних комунікаційних та інформаційних технологій проблема їх використання у навчальному процесі є досить актуальною і актуальною. Використання електронного соціального мистецтва як поєднання особистого досвіду та мистецтва, представлене за допомогою нових технологій, підвищує інтерес до мистецтва та створює нові можливості для навчання. Електронне соціальне мистецтво має великий потенціал і реалізує інформативні, громадські, нормативні, творчі, інтеграційні та посередницькі функції.

Ключові слова


електронне соціальне мистецтво; Instagram; мобільні додатки; Інформаційно-комунікаційні технології; фото; діалог; Мистецтво; Applifam

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Leslie-Jean Thornton (2014). The Photo Is Live at Applifam. Visual Communication Quarterly. Arizona State University 22 Jul 2014. http://dx.doi.org/10.1080/15551393.2014.928147

Aspan, M. (2006). Ease of alteration creates woes for picture editors. New York Times. 2006, August 2014.

http://www.nytimes.com/2006/08/14/technology/14photoshop.html

Carlson, D. (2003) The history of online journalism. In K. Kawamoto (Ed.), Digital journalism: Emerging media and the changing horizons of journalism, pp. 31–56. Lanham, MD: Rowman & Littlefield

K. Kawamoto (Ed.), Digital journalism: Emerging media and the changing horizons of journalism, 31–56. Lanham, MD: Rowman & Littlefield

Carlson, D. (2003) The history of online journalism. In K. Kawamoto (Ed.), Digital journalism: Emerging media and the changing horizons of journalism (pp. 31–56). Lanham, MD: Rowman & Littlefield

Carlson, D & Kawamoto K. (2003) The History of. Online. Journalism, Digital journalism: Emerging media and the changing horizons of journalism, 31–56. Lanham, MD: Rowman & Littlefiel

Duggan M. (2013) Photo and video sharing grow online. Research Internet project http://www.pewinternet.org/2013/10/28/photo-and-video-sharing-grow-online/

Goh, D. H.-L., Ang, R., Chua, A. Y. K., & Lee, C. S. (2009). Why we share: A study of motivations for mobile media sharing. Lecture Notes in Computer Science, 5820, 195–206.

Hart. А. (1998). Teaching the Media. International Perspectives. London: Lawrence Eribaum Associates Publishers.

Irvin S. (2005). Appropriation and authorship in contemporary art. British Journal of Aesthetics, 45 (2):123-137.

Jahns, R. (2013) 50 amazing photos on Instagram. https://hubpages.com/art/photographers-on-instagram

Stewart, C. (2013, October 2). The 30 best photo apps. Creative Bloq.

http://www.creativebloq.com/design-tools/best-photo-apps-513764

Stewart, C. (2013, October 2). The 30 best photo apps. Creative Bloq. http://www.creativebloq.com/design-tools/best-photo-apps-513764

Stewart, C. (2013, October 2). The 30 best photo apps. Creative Bloq. http://www.creativebloq.com/design-tools/best-photo-apps-513764

Jahns, R. (2013). 50 Amazing photographers on Instagram. Squidoo.

http://www.squidoo.com/photographers-on-instagram

Jahns, R. (2013). 50 Amazing photographers on Instagram. Squidoo. http://www.squidoo.com/photographers-on-instagram

Jahns, R. (2013). 50 Amazing photographers on Instagram. Squidoo.

http://www.squidoo.com/photographers-on-instagram

Jahns, R. (2013). 50 Amazing photographers on Instagram. Squidoo.

http://www.squidoo.com/photographers-on-instagram

Jahns, R. (2013). 50 Amazing photographers on Instagram. Squidoo. http://www.squidoo.com/photographers-on-instagram

Kirillova N. (2005). Media Culture: From Modern to Postmodern. Moscow: Academic project, 2nd edition. 16-69 (in Russian)

https://www.instagram.com/applifam/ #applifam (in English)

https://www.instagram.com/?hl=en (in English)

Instagram. (2013). Terms of use.

http://instagram.com/legal/terms/#

Instagram. (2014). Stats.

http://instagram.com/press/#

Irvin, S. (2005). Appropriation and authorship in contemporary art. British Journal of Aesthetics, 45, 123–137.

Irvin, S. (2005). Appropriation and authorship in contemporary art. British Journal of Aesthetics, 45, 123–137.

Irvin, S. (2005). Appropriation and authorship in contemporary art. British Journal of Aesthetics, 45, 123–137.

@applifam - The Electronic Social Art Forum electronicsocialart.net/applifam.html (in English)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.