ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СПЕЦИФІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ У КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.33d9Ключові слова:
принцип, інформація, мультимедіа, навчальне середовище, візуалізація, інтерактивність, е-середовищеАнотація
В статті розглянуті специфічні принципи та особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі. Наведено особливості засвоєння інформації залежно від форм представлення навчального матеріалу. Описано психолого-фізіологічні аспекти сприйняття інформації в процесі візуалізації її подання. Зазначено, що при цьому процес сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі прискорюється і спрощується. Викладена авторська дефініція поняття комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища в системі відкритого освітнього е-середовища сучасного університету.
Завантаження
Посилання
Биков В.Ю. Інноваційний розвиток суспільства і сучасні мережні технології систем відкритої освіти. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: П78 зб. наук. праць / за ред.. Л.Л.Товажнянського, О.Г.Романовського // –Вип. 23-24 (27-28).–Харків: НТУ "ХПІ", 2009. –C.24-49.
Євдокимов О.В. Нові педагогічні технології організації навчання студентів: Дис. канд.пед.наук, 13.00.01 – Х., 1997. – 312с.
Касаткін Д.Ю. Принципи побудови профілю інформаційно-освітнього середовища навчання / Д.Ю. Касаткін // Науковий вісник НУБіП України. – Вип.159(2) – Київ, 2011. – С. 330-336.
Кулик Е.Ю. Проектирование информационной образовательной среды и личность преподавателя: [электронный ресурс] / Е.Ю. Кулик // – Режим доступа: http://ito.edu. №7003/1/3/1-3-2289.html
Морзе Н.В., Глазунова О.Г. Методика створення електронних навчальних курсів / Н.В. Морзе, О.Г. Глазунова // Навч. посібник. – К.: «Агрармедіагруп», 2012. – 247 с.
Солсо Р. Когнитивная психология /Р. Солсо // 6-е изд. – СПб.: Питер, 2011. – 589 с.
Рашкевич Ю.М.. Модель графічного інтерфейсу задання параметрів складеного унітерму / Ю. М. Рашкевич, В. Овсяк, М. Нізьолек, Ю. Петрушка // Комп'ютерні науки та інформаційні технології : збірник наукових праць / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. - С. 151-154
Ефименко В.Н. Педагогические основы разработки проект-программы информационной среды высших учебных заведений [электронный ресурс]./ В.Н. Ефименко // – Режим доступа: http://www.ito.su/2002/IV/IV-0-136.html.
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Bykov V.Yu. Innovative development of society and the modern network technologies of open education. Problems and prospects of forming a national humanitarian-technical elite:: P78 zb. nauk. prats / za red.. L.L.Tovazhnianskoho, O.H.Romanovskoho // –Vyp. 23-24 (27-28).–Kharkiv: NTU "KhPI", 2009. –C.24-49.
Yevdokymov O.V. New pedagogical technologies of teaching students / O.V. Yevdokymov // Dys. kand.ped.nauk, 13.00.01 – Kh., 1997. – 312s.
Kasatkin D.Yu. Principles profile information and educational learning environment / D.Yu. Kasatkin // Naukovyi visnyk NUBiP Ukraine. – Vyp.159(2) – Kyiv, 2011. – S. 330-336.
Kulyk E.Yu. Designing ynformatsyonnoy obrazovatelnoy environment and personality Lecturer: [Electronic resource] / E.Yu. Kulyk // – Access: http://ito.edu. #7003/1/3/1-3-2289.html
Morze N.V., Hlazunova O.H. Methods of creating e-learning courses / N.V. Morze, O.H. Hlazunova // Navch. posibnyk. – K.: «Agrarmediagrup», 2012. – 247 s.
Solso R. Cognitive psychology. / R. Solso //– 6-e uzd. – SPb.: Pyter, 2011. – 589 s.
Rashkevych Yu.M.. Model GUI settings by composite of uniterm / Yu. M. Rashkevych, V. Ovsiak, M. Nizolek, Yu. Petrushka // Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii : zbirnyk naukovykh prats / Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika". – Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2011. - S. 151-154
Efimenko V.N. Pedagogical bases of development of the project-program the information environment of higher education institutions [Electronic resource] / V.N. Efimenko // – Access: http://www.ito.su/2002/IV/IV-0-136.html.