ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.4451

Ключові слова:

інформатизація, інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище, інформаційно-комунікаційні технології, вища освіта, навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі

Анотація

Процеси глобалізації, гуманізації, демократизації, інформатизації, становлення ринкових відносин, приєднання українських освітян до європейського освітнього простору є чинниками глибокого оновлення змісту та структури діяльності всіх соціальних інституцій, у тому числі й вищих навчальних закладів. Проблема досягнення якісно нового рівня викладання дисциплін фахового і гуманітарного напрямку, забезпечення інтелектуальної, психологічної й моральної готовності спеціалістів опрацьовувати великі масиви інформації і постійно оновлювати свої знання, уміння, навички, набуває важливого значення в системі професійної підготовки фахівців соціальної сфери.
Збільшення обсягу навчального матеріалу та скорочення часу відведеного на його засвоєння, підсилює значення самостійних форм навчання. Для сучасної професійної підготовки особливого значення набуває застосування в навчально-виховному процесі новітніх інформаційних технологій: використання мережі Інтернет для професійного консультування молоді, застосування інформаційних технологій в умовах професійно-технічних училищ, розробка дистанційних курсів, формування інформаційної культури тощо.
Якісно новим, перспективним напрямком підвищення ефективності процесу навчання у вищому навчальному закладі є інформатизація освітнього процесу. Авторами у пропонованій статті аналізується проблема готовності студентів різних спеціальностей до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу. Сучасним процесам глобалізації та інформатизації вищої освіти як пріоритетним тенденціям розвитку сучасного українського суспільства приділяється особлива увага.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Tеtiana Liakh, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інститут людини

Tеtiana Spirina, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інститут людини

Alona Popova, Київський університет імені Бориса Грінченка

аспірант кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інститут людини

Посилання

Morse N.V. & Protsenko G. A. (2013) Creation of informational educational space of the region as a catalyst for the formation of teachers' IR competencies. International Electronic Journal "Educational Technology and Society" (Educational Technology & Society), 16/1, pр. 787-799. (in Ukrainian)

Sevage D. (2006) ICT: It's time to become personal. Computer science and education, 3, рр. 6-10. (in Ukrainian)

Robert I. V. (2008) Theory and Methodology of Informatization of Education (Psychological and Pedagogical and Technological Aspects). IIA RAO (2th ed.), Moskva. (in Ukrainian)

Petukhova L. E., Spivakovsky O. V. & Voropay N. A. (2011) To evaluation of interaction in the model "Teacher-student-environment". Science and Education, 4, 401-405. (in Ukrainian)

Downloads


Переглядів анотації: 888

Опубліковано

2018-05-31

Як цитувати

Liakh, T., Spirina, T., & Popova, A. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (4), 44–51. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.4451

Номер

Розділ

Статті