АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ НА РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.a613Ключові слова:
інформаційні технології, дистанційне навчання, електронна система Moodle, електронне освітнє-середовищеАнотація
На сьогодні, роль інформаційних технологій (ІТ) в освіті є досить значним, що спонукає до перегляду педагогічних умов викладання і навчання. Імплементація інформаційних технологій в освіті є наслідком розробки освітніх інформаційних продуктів, що покращують якість навчання. За допомогою дистанційних технологій, можна легко забезпечити аудіо-візуальну освіту. Головним елементом у навчальному процесі постає комп’ютер, як інструмент, що може використовуватися у всіх аспектах дослідження. Зокрема, повинні використовуватися хмарні мультимедійні технології, щоб передавати ідеї, опис проектів, готові домашні завдання. Це забезпечило потребу в неперервній освіті і робить її доступнішою. В статті описується процес навчання, за допомогою дистанційних технологій, що може бути налагоджений у будь-якому місці в будь-який час. Зазначається, що фахівці є постійно у пошуку нових ідей для удосконалення електронного та он-лайн навчання. Найпоширенішою системою дистанційного навчання, що використовується в українських ВНЗ є система Moodle, за допомогою якої можна створювати різні дистанцій курси.
Завантаження
Посилання
Bouchaïb, A. & Benjelloun, N. (2011). «Impacts des TIC sur l’enseignement et l’apprentissage des conceptions relatives au champ électrostatique en classes préparatoires aux grandes écoles d’ingénieurs (CPGE)». Revue internationale des technologies en pédagogie universitaire, 8 (3), p. 66-80. Available on the site of the review : http://www.ritpu.org.
Berrada, W. & Chraïbi, S. (2010). «Comparaison d'expériences d'insertion de dispositifs technopédagogiques dans le milieu universitaire marocain». Communication présentée au 26ème congrès international de l’Association internationale de pédagogie universitaire (AIPU): réformes et changements pédagogiques dans l’enseignement supérieur à la faculté des sciences de l'éducation, Rabat, Maroc.
Dokuchayeva V. V. (2007) «Theoretical-methodological basics of designing innovative educational systems». (Unpublished candidate dissertation). Luhans'k, Ukraine: Tarasa Shevchenko LNPU (in Ukrainian).
Havrysh I. V. (2002) «Evolution of pedagogical education values in the USA». Modern problems of education and arts methodological aspects, 2002, 31−41 (in Ukrainian).
Honcharova O. M. (2007) «Theoretical-methodical bases of personally oriented system of formation the information competence of economic specialties students». (Unpublished candidate dissertation). Kiev, Ukraine: M. Drahomanov NPU (in Ukrainian).
Kartashova L. O. (2012) «The system of information technology training of humanitarian specialties students of higher pedagogical institutions». (Unpublished candidate dissertation). Instytut pedahohiky NAPN Ukrayiny (in Ukrainian).
Lapins'kyi V. V. (2008) «Educational environment of new generation and its components». The scientific journal. (6th ed.), 26-32 (in Ukrainian).
Lebrun M. (2011) «Impacts des TIC sur la qualité des apprentissages des étudiants et le développement professionnel des enseignants: vers une approche systémique». Revue des Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication pour l'Education et la Formation (STICEF), 18. Available on the site of the review : http://sticef.univ-lemans.fr
Osadchiy V. V. (2011) «Mobile learning technologies in professional training of future teachers». Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems, 6, 121-126. (in Ukrainian).
Smyrnova-Trybul'ska Ye. M. (2008) «Theoretical-methodical bases of formation the information competence of natural sciences teachers in the field of distance learning». (Unpublished candidate dissertation). Kiev, Ukraine: M. Drahomanov NPU (in Ukrainian).
Zhaldak M. I. (1994) «The humanitarian potential of Informatization. UDPU, 32, 3–20 (in Ukrainian).