МЕДІЙНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАБУТТЯ ЗНАНЬ У ДИСКУРСІ ФІЛОСОФІЇ КОНСТРУКТИВІЗМУ

Автор(и)

  • Serhii A. Ivanov Zaporizhia Institute of postgraduate pedagogical Education

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.10814 

Ключові слова:

конструктивізм, дані, інформація, знання, медіа, освіта

Анотація

У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж всього життя. Представлено авторське визначення ключових понять «дані», «інформація», «медіа», «знання».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Serhii A. Ivanov, Zaporizhia Institute of postgraduate pedagogical Education

PhD (technical sciences), Associate Professor of information and information technology

Посилання

Гомазков О. А. Нейрогенез как адаптивная функция головного мозга. – М.: ИКАР, 2013. - 136 с.

Корогодин В. И., Корогодина В.Л. Информация как основа жизни. – Дубна: Издательский центр “Феникс”, 2000. – 208 с.

Лекторский В. А. Конструктивизм в теории познания / Рос. акад. наук, Ин-т философии; Отв. ред. В.А. Лекторский. – М.: ИФРАН, 2008. – 171 с.

Лотман Ю. М. О двух моделях коммуникации в системе культуры. //Тр. по знаковым системам. Вып. 6 .— Тарту, 1973 .— С. 227-243.

Матурана У., Варела Ф. Древо познания. – М.: Прогресс-Традиция, 2001. – 224 с.

Мусхелишвили Н.Л., Шрейдер Ю.А. Автокоммуникация как необходимый компонент коммуникации // НТИ. Сер. 2.— 1997.— № 5.— С. 1-10.

Назаретян А. П. Цивилизационные кризисы в контексте Универсальной истории (Синергетика – психология – прогнозирование). – Изд-во: Мир, 2004. - 368 с.

Неретина С. С. Тропы и концепты [Текст] / С.С. Неретина. – М.: РАН. Ин-т филосо¬фии, 1999. – 27 с.

Паронджанов В.Д. Как улучшить работу ума: Алгоритмы без программистов - это очень просто! - М. : Дело, 2001. — 360 с.

Универсальное рабочее пространство Evernote // [Электронный ресурс] / Сайт компании Evernote. - Режим доступа: https://evernote.com/intl/ru/.

The most Popular Mind Mapping Tool // [Электронный ресурс] / Сайт ХMind. - Режим доступа: http://www.xmind.net/

World Open Educational Resources Congress // [Электронный ресурс] / Site of UNESCO/ - Режим доступа: http://www.unesco.org/new/en/communication-and-information/events/calendar-of-events/events-websites/World-Open-Educational-Resources-Congress.

Юдин Б. Г. В фокусе исследования – человек: этические регулятивы научного познания. Философия науки. Вып. 11: Этос науки на рубеже веков. - М.: ИФ РАН, 2005.

REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)

Gomazkov O. A. Neurogenesis as the adaptive function of the brain. – М.: YKAR, 2013. - 136 p. (in Russian)

Korogodin V. I., Korogodina V.L. Information as the basis of life. – Dubna: Izdatel'skij centr “Feniks”, 2000. – 208 p. (in Russian)

Lektorskij V. A. Constructivism in the theory of knowledge / Ros. akad. nauk, In-t filosofii; Otv. red. V.A. Lektorskij. – M.: IFRAN, 2008. – 171 p. (in Russian)

Lotman Ju. M. On two models of communication in the culture system. // Tr. po znakovym sistemam. Vyp. 6 . – Tartu, 1973 . – p. 227-243. (in Russian)

Maturana U., Varela F. Tree of Knowledge. – M.: Progress-Tradicija, 2001. – 224 p. (in Russian)

Mushelishvili N.L., Shrejder Ju.A. Autocommunication as a necessary component of communication // NTI. Ser. 2. – 1997. – № 5. – p. 1-10. (in Russian)

Nazaretjan A. P. Civilization crises in the context of universal history (Synergetics - Psychology - prediction).– Publishing house: Mir, 2004. – 368 p. (in Russian)

Neretina S.S. Trails and concepts [text] / S.S. Neretina. – M.: RAN. Institute of Philosophy, 1999. – 27 p. (in Russian)

Parondzhanov V. D. How to improve the work of the mind: Algorithms without programmers - it's easy! – M. : Delo, 2001. – 360 p. (in Russian)

Universal workspace Evernote // [Online] / Company Website Evernote. – Available from: https://evernote.com/intl/ru/. (in Russian)

The most Popular Mind Mapping Tool // [Online] / Website ХMind. – Available from: http://www.xmind.net/ (in English)

World Open Educational Resources Congress // [Online] / Site of UNESCO/ – Available from: http://www.unesco.org/new/en/communication-and-information/events/calendar-of-events/events-websites/World-Open-Educational-Resources-Congress. (in English)

Judin B. G. The focus of the study - a person: ethical regulators of scientific knowledge. Philosophy of Science. Vol. 11: The ethos of science at the turn of the centuries. – M.: IF RAN, 2005. (in Russian)

Downloads


Переглядів анотації: 359

Опубліковано

2015-11-24

Як цитувати

Ivanov, S. A. (2015). МЕДІЙНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАБУТТЯ ЗНАНЬ У ДИСКУРСІ ФІЛОСОФІЇ КОНСТРУКТИВІЗМУ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (1), 108–114. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.10814 

Номер

Розділ

Статті