НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ПРОГРАМУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ОРІЄНТОВАНИХ ДОДАТКІВ»: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.2Ключові слова:
навчальний курс; програмування інтернет-орієнтованих додатків; викладання курсу; методи навчання; засоби навчанняАнотація
Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Завантаження
Посилання
Онищенко С. В. WEB-технології : навч.-метод. комплекс. Бердянськ : «БДПУ», 2016. 500 с.
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; За ред. З. Н. Курлянд. 3-тє вид., перероб. і доп. Київ : Знання, 2007. 495 с.
Робоча програма навчальної дисципліни «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», освітній ступінь «бакалавр», галузь знань «01 Освіта/Педагогіка», спеціальність «014 Середня освіта (014.09 Інформатика), освітня програма «Середня освіта: інформатика/Середня освіта: інформатика. Інтернет-технології та веб-дизайн в освіті. Ізмаїл, 2018. 9 с. URL : http://idgu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/02/014.09-serednja-osvita-informatyka_prohramuvannja-internet-oriyintovanyh-dodatkiv_robocha-prohrama-navchalnoyi-dyscypliny-1.pdf (дата звернення: 09.07.2020).
Степаненко О. О. Програмування Інтернет-застосувань : конспект лекцій для студентів спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» усіх форм навчання. Запоріжжя, 2016. 66 с.
Braun S., Elberzhager F., Holl K. Automation Support for Mobile App Quality Assurance – A Tool Landscape. Procedia Computer Science. 2017. Vol. 110. P. 117-124. DOI: 10.1016/j.procs.2017.06.129
Charland A., LeRoux B. Mobile application development: Web vs. native. Communications of the ACM. 2011. Vol. 54(5), P. 49-53. DOI: 10.1145/1941487.1941504
Corral L., Sillitti A., Succi G. Mobile multiplatform development: An experiment for performance analysis. Procedia Computer Science. 2012. Vol. 10, P. 736–743. DOI:. 10.1016/j.procs.2012.06.094
Dalai A. K., Jena S. K. Evaluation of web application security risks and secure design patterns. ACM International Conference Proceeding Series. 2011. P. 565–568. DOI: 10.1145/1947940.1948057
Dalai A. K., Jena S. K. Neutralizing SQL injection attack using server side code modification in web applications. Security and Communication Networks. 2017. Vol. 2017. DOI: 10.1155/2017/3825373
Dalai A. K., Panigrahy S. K., Jena S. K. A novel approach for message authentication to prevent parameter tampering attack in web applications. Procedia Engineering. 2012. Vol. 38, P. 1495-1500. DOI: 10.1016/j.proeng.2012.06.184
Domingo M. G., Garganté A. B. Exploring the use of educational technology in primary education: Teachers’ perception of mobile technology learning impacts and applications’ use in the classroom. Computers in Human Behavior. 2016. Vol. 56. P. 21-28. DOI: 10.1016/j.chb.2015.11.023
Fronza I., El Ioini N., Corral L. Students want to create apps: Leveraging computational thinking to teach mobile software development. In SIGITE 2015 – Proceedings of the 16th Annual ACM Conference on Information Technology Education. 2015. P. 21-26. DOI: 10.1145/2808006.2808033
Hsu Y. C., Ching Y. H. Mobile app design for teaching and learning: Educators’ experiences in an online graduate course. International Review of Research in Open and Distance Learning. 2013. Vol. 14(4). P. 117-139. DOI: 10.19173/irrodl.v14i4.1542
Khan A. I., Al-Badi A., Al-Kindi M. Progressive web application assessment using AHP. Procedia Computer Science. 2019. Vol. 155. P. 289-294. DOI: 10.1016/j.procs.2019.08.041
Majchrzak T. A., Biørn-Hansen A., Grønli T.-M. Progressive Web Apps: the Definite Approach to Cross-Platform Development? Proceedings of the 51st Hawaii International Conference on System Sciences. 2018. Hawaii International Conference on System Sciences. DOI: 10.24251/hicss.2018.718
Majchrzak T., Grønli, T.-M. Comprehensive Analysis of Innovative Cross-Platform App Development Frameworks. Proceedings of the 50th Hawaii International Conference on System Sciences. 2017. Hawaii International Conference on System Sciences. DOI: 10.24251/hicss.2017.745
Mario Heiderich, Eduardo Alberto Vela Nava, Gareth Heyes, David Lindsay Web Application Obfuscation 1st Edition '-/WAFs..Evasion..Filters//alert(/Obfuscation/)'. URL: https://www.sciencedirect.com/book/9781597496049/web-application-obfuscation
Murugesan S., Rossi G., Wilbanks L., Djavanshir R. The future of web apps. IT Professional. 2011. Vol. 13(5). P. 12-14. DOI: 10.1109/MITP.2011.89
Taivalsaari A., Mikkonen T. From apps to liquid multi-device software. Procedia Computer Science. 2015. Vol. 56, P. 34-40. DOI: 10.1016/j.procs.2015.07.179
Wong C. Y., Khong C. W., Chu K. Interface Design Practice and Education Towards Mobile Apps Development. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2012. Vol. 51, P. 698-702. DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.08.227