РОЗВИТОК ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ: ЗАГРОЗИ І МОЖЛИВОСТІ

Автор(и)

  • Hanna Pavlova Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.d6066

Ключові слова:

відкриті освітні ресурси, якість освіти, сталий розвиток

Анотація

Системи освіти одночасно змінюються під впливом внутрішніх і зовнішніх чинників, у той час як процес їх моделювання відстає від реальних викликів сьогодення. Така суперечність може бути подолана через використання е-середовища з метою віднайти баланс між застарілими практиками і методами та необхідними стандартами щодо знань і навичок, які необхідно трансформувати у відповідні компетенції. Враховуючи розмиті межі між традиційним навчанням і навчанням із використанням ІКТ, необхідно проаналізувати загрози і можливості, для того щоб визначити найефективніші шляхи для забезпечення якості вищої освіти. Отже, стратегічне планування для вдосконалення ефективних і продуктивних моделей навчання є життєво необхідним для майбутнього успіху. За умов е-середовища, яке надає можливість реалізувати право вільного вибору і надає егалітарний доступ до необмеженої кількості різноманітних відкритих ресурсів, забезпечення якості освіти відбувається завдяки індивідуальному розвитку особистості, де можливість вибору є єдиним чинником, який має значення. У статті досліджуються переваги, недоліки, загрози і можливості розвитку відкритих освітніх ресурсів, аналізується забезпечення якості освіти у процесі розвитку відкритих освітніх ресурсів, який є передумовою надання егалітарного доступу до необмеженої інформації, що сприяє процесу розвитку особистості через реалізацію індивідуальних можливостей і потреб, а також набуттю унікального індивідуального досвіду, який максимально сприяє такому розвитку в освітній діяльності. Відкриті освітні ресурси надають можливість інтерпретувати різноманітність, що відповідає індивідуальній реалізації особистості у сучасному світі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Hanna Pavlova, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат філософських наук, старший викладач кафедри перекладу Гуманітарного інституту

Посилання

An Introduction to E-Waste. Retrieved June 10, 2016, from http://www.computeraid.org/icts-and-the-environment.

Morze, N., Noskova, T., Pavlova, T., Yakovleva, O., Drlik, M. (2014). Information environment of blended learning: Aspects of Teaching and Quality E-learning and Intercultural Competences Development in Different Countries. Retrieved June 10, 2016, from http://elibrary.kubg.edu.ua/6188/.

Kommers, P., Smyrnova-Trybulska, E., Morze, N., Noskova, T., Yakovleva, O., Pavlova, T., Drlik, M., Malach, J., Issa, T., Issa, Th. (2014). Contrastive Analyses and Evaluation of the ICT and e-learning and Intercultural Competences in Australia, Czech republic, the Netherlands, Poland, Portugal, Russia, Slovakia, Spain and Ukraine within the Framework of the IRNET International Research Network Project. Retrieved June 10, 2016, from http://elibrary.kubg.edu.ua/6184/.

Opening Up Education. The Collective Advancement of Education through Open Technology, Open Content, and Open Knowledge. (Ed. by Iilyoshi, T., Vijay Kumar, M.S.). Retrieved June 10, 2016, from https://mitpress.mit.edu/sites/default/files/9780262515016_Open_Access_Edition.pdf.

Publications Office of the European Union (2011). Transferability of Skills across Economic Sectors: Role and Importance for Employment at European Level. Luxembourg. Retrieved June 10, 2016, from http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=784&langId=en.

The United Nations. Department of Economic and Social Affairs. Sustainable Development Knowledge Platform. Retrieved June 10, 2016, from https://sustainabledevelopment.un.org/.

Downloads


Переглядів анотації: 549

Опубліковано

2016-09-06

Як цитувати

Pavlova, H. (2016). РОЗВИТОК ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ: ЗАГРОЗИ І МОЖЛИВОСТІ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (2), 60–66. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.d6066

Номер

Розділ

Статті