ВПЛИВ ПОДКАСТІВ, СТВОРЕНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ AUDACITY, НА ВДОСКОНАЛЕННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК

Автор(и)

  • Чайковська Ольга Володимирівна Подільський державний аграрно-технічний університет https://orcid.org/0000-0001-9161-4574

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.1

Ключові слова:

Audacity; подкасти; цифрова грамотність; особливості; інструкції

Анотація

Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Чайковська Ольга Володимирівна, Подільський державний аграрно-технічний університет

Кандидат філологічних наук, викладач кафедри іноземних мов

 

 

Посилання

Ec. Europa. EU. (2017-2020). Digital learning and ICT in education. February 15, 2020. https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/policies/digital-learning-ict-education

Chaikovska, O. (2018). Benefits of teaching ESL through comic strips. Web of Scholar, 4(19), 8-12.

Chaikovska, O., Zbaravska, L. & Bilyk, T. (2019). Podcasts in teaching EFL for students majoring in engineering. Proceedings of 18th International Scientific Conference “Engineering for Rural Development” (pp. 1915-1920). Latvia: Jelgava. DOI: https://doi.org/10.22616/ERDev2019.18.N344

Chan, M., Chi, W. & Chin, N. (2011). Students’ perceptions of and attitudes towards podcast-based learning: A comparison of two language podcast projects. Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 8(1), 312–335.

http://e-flt.nus.edu.sg/v8s12011/chan.pdf

Fernandez, V., Simo, P. & Sallan, J. (2015). Podcasting: A new technological tool to facilitate good practise in higher education. Computers & Education, 53(2), 385-392. DOI: https://doi.org/10.22616/ERDev2019.18.N344

Golonska, E., Bowles, A., Frank, V. etc. (2014). Technologies for foreign language learning: A review of technology types and their effectiveness. Computer Assisted Language Learning, 27(1), 70-105. DOI:

https://doi.org/10.1080/09588221.2012.700315

Kavaliauskienė, G. & Anusienė, L. (2009). English for specific purposes: Podcasts for listening skills. Coactivity: Philology, Educology, 17(2), 28-37.

DOI: 10.3846/1822-430X.2009.17.2.28-37

Edirisingha, P. & Salmon, G. (2007). Pedagogical models for podcasts in higher education,

http://hdl.handle.net/2381/405.

Istanto, J. (2011). Pelangi Bahasa Indonesia podcast: what, why and how? Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 8(1), 371-384.

http://e-flt.nus.edu.sg/v8s12011/istanto.pdf

Al-Qasim, N. & Al-Fadda, H. (2013). From Call to Mall: The Effectiveness of Podcast on EFL Higher Education Students' Listening Comprehension. English Language Teaching, 6(9), 22 30. DOI: http://dx.doi.org/10.5539/elt.v6n9p30

Chaikovska, O. (2018). Podcasts in teaching ESL. Scientific Herald of the Institute of Vocational Education and Training of the National Academy of Pedagogical Sciences, 16, 2018, 142-146. DOI:https://doi.org//10.32835/2223-5752.2018.16.142-146

Audacity (2018-2020). Download Audacity. September 18, 2019. https://www.audacityteam.org/download/

Downloads


Переглядів анотації: 1063

Опубліковано

2020-04-27

Як цитувати

Chaikovska, olha_seagull77. (2020). ВПЛИВ ПОДКАСТІВ, СТВОРЕНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ AUDACITY, НА ВДОСКОНАЛЕННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (8), 1–7. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.1

Номер

Розділ

Статті