КРАУДСОРСИНГ ТА ВИЩА ШКОЛА
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.c2026Ключові слова:
краудсорсинґ, вища школа, ІКТ, соціальна мережа, досвідАнотація
Користуючись все більшою популярністю соціальних веб-технологій представники бізнесу, громадські діячі та науковці створюють інноваційні моделі залучення сторонніх ресурсів й експериментують з ними. Однією з моделей став «краудсорсинг», коли компанії використовують Інтернет, щоб спрямувати зусилля віртуального «натовпу» на досягнення конкретних організаційних завдань. Матеріали статті присвячено питанням імплементації технології краудсорсингу в діяльність вищого навчального закладу. Розроблено класифікацію краудсорсингових проектів та визначено характеристики їх складових. Запропоновано приклад реалізації в НУБіП України.
Завантаження
Посилання
Saxton, G. D., Onook, O., & Kishore R. (2013). Rules of Crowdsourcing: Models, Issues, and Systems of Control. Information Systems Management, 30:1, 2-20. http://dx.doi.org/10.1080/10580530.2013.739883.
Estellés-Arolas, E., González-Ladrón-de-Guevara, F. (2012). Towards an integrated crowdsourcing definition. Journal of Information Science, 38:2, 189-200. Retrieved July 10, 2016, from http://jis.sagepub.com/content/38/2/189.short?rss=1&ssource=mfr .
Quinn, J. B. (1999). Strategic Outsourcing: Leveraging Knowledge Capabilities. Sloan management review, 40:4, 9-21.
Burov, V., Patarakin, E., & Yarmakhov, B. (2011). Lawmaking in democracy 2.0 paradigm: the shift for the new forms of lawmaking. In Proceedings of the 5th International Conference on Theory and Practice of Electronic Governance (ICEGOV '11), Elsa Estevez and Marijn Janssen (Eds.). ACM, New York, NY, USA, 214-218.
Zidkiva, O. (2013). Kraudsorsing kak odin iz instrumentov sotsializatsii formalnogo I neformalnogo obrazovaniya. Mezdunarodnyy zurnal eksperimentalnogo obrazovaniya, 10-1. Retrieved July 10, 2016, from http://cyberleninka.ru/article/n/kraudsorsing-kak-odin-iz-instrumentov-sotsializatsii-formalnogo-i-neformalnogo-obrazovaniya [in Russian].
Buzueva, U. (2013). Craudsorsing kak effectivnyy instrument pazvitiya marcetinga otnosheniy v vuze. Economics, 2. Retrieved July 10, 2016, from http://cyberleninka.ru/article/n/kraudsorsing-kak-effektivnyy-instrument-razvitiya-marketinga-otnosheniy-v-vuze [in Russian].
Bloodgood, J. (2013). Crowdsourcing: Useful for Problem Solving, But What About Value Capture?. Academy of Management Review, 38:3, 455-457. Retrieved July 10, 2016, from http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=buh&AN=88424281&site=ehost-live.