РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Maryna Prodan Броварська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, м. Бровари, Київська область http://orcid.org/0000-0002-8806-8768

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.6369

Ключові слова:

педагогіка, школа, компетентність, освіта, професійна компетентність, експертиза проектів, методичний сервіс, метод проектів

Анотація

Події, що відбуваються сьогодні в світі змушують жваво та беззаперечно реагувати на них: того, що було вчора забагато, сьогодні – замало. В інформаційному суспільстві стає все важче віднайти потрібну унікальну інформацію. Натомість кількість технологічних відкриттів неупинно зростає. Із огляду на те, що українська  система освіти нині шукає власний сучасний шлях, то зміни відбуваються швидко та різко. Постає проблема у створенні таких технологій навчання педагогічних працівників, які б змогли реалізувати завдання освіти. У статті йдеться  про інноваційні технології підвищення професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Важливою складовою є удосконалення професійних навичок вчителя. Зокрема навчити орієнтуватися у сучасних тенденціях та застосовувати їх на практиці: озброїти вчителів  знаннями і вміннями організації інноваційної діяльності, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, створення авторських програм, написання підручників, підвищення рівня методичної та психологічної підготовки. На основі результатів дослідження  проведених у Броварській ЗОШ №6 можемо бачити рівень педагогічних компетентностей, а також переваги та недоліки залучення сучасних технологій у навчальний  процес. У дослідженні виокремлено та проаналізовано сучасні підходи до керування професійними компетентностями вчителя: експертизу проектів, методичний сервіс та метод проектів.

 

DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.6369

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Maryna Prodan, Броварська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, м. Бровари, Київська область

Вчитель інформатики, студент Факультету інформаційних технологій та управління спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

Посилання

Vasylchenko, L. & Hryshyna, I. (2006). Professional competence of the school head. Kharkiv: Osnova, 208 p. (in Ukrainian).

Hrytsenko. V. (2008). Fundamental problems of E-learning. K.: VD “Akademperiodyka”, 38 p. (in Russian).

Liubymov. B. (1993). Integration ties in the development of teacher's professional and pedagogical competence. Samara: Yzd-vo Samar, 65-72. (in Russian).

Oliinyk, V. & Danylenko, L. (2003). Professional growth of pedagogical workers: organizational-pedagogical aspect. Metodyst. 3, 2-5. (in Ukrainian).

Perekheida, O. (2017). Management of raising the professional skills of the teacher. Naukovo-metodychnyizhurnal “Zavuch”. 13-14 (205-206), 2-15. (in Ukrainian).

Shleikher, A. (2018). The best class in the world: how to create an educational system of the 21st century". Lviv: Litopys, 296 p. (in Ukrainian).

Regarding the organization of training teachers on the use of information and communication technologies. Letter from the Ministry of Education and Science of Ukraine №1/9-493 (24.06.11)

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/19837 (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 288

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Prodan, M. (2019). РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (6), 63–69. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.6369

Номер

Розділ

Статті