МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АРТИСТІВ – ВОКАЛІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.232-9Ключові слова:
естрадний спів, музичне мистецтво, бакалавр музичного мистецтва, технічні засоби, програмне забезпечення, Adobe Audition, мікрофон, мікшерський пультАнотація
Стаття присвячена основам методики використання технічних засобів та програмного забезпечення у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у мистецьких закладах вищої освіти. Пропонуються основні умови використання технічних засобів та програмного забезпечення в процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у закладах вищої освіти. Також у статті визначаються умови використання програмного забезпечення у процесі засвоєння майбутніми артистами-вокалістами курсу «Естрадний спів» у процесі професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво». У дослідженні викладено основні методичні рекомендації з використання особливостей направленості мікрофона та еквалайзера мікшерського пульта на індивідуальних заняттях з естрадного співу у процесі професійної підготовки майбутніх естрадних вокалістів. Робиться акцент на значенні використання в процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва програмного забезпечення для звукозапису репетиційної роботи. Робиться висновок про необхідність і значення подальшого удосконалення навчальних планів та освітньо-професійних програм спеціальності «Музичне мистецтво» з метою поглиблення практичної та технічної складової процесу професійної підготовки, зокрема, за спеціалізацією «Естрадний спів».
Завантаження
Посилання
Austin, S. (2008). Building Strong Voices: Twelve Different Ways! (Part II) Choral Journal. 48.8 (February 2008). 59-73.
Lebon ,R. (1999). The Professional Vocalist: A Handbook for Commercial Singers and Teachers. Lanham, Md. and London: The Scarecrow Press. 160.
LoVetri, J. (2003). Voice Pedagogy: Female Chest Voice. Journal of Singing. 60.2 (November/December 2003). 162.
Edwin, R. (1996). Attitude as Vocal Technique. Journal of Singing 53.2 (November 1996). 51-53.
Miller, R. (2000). Training Soprano Voices London: Oxford University Press. 36.
Peckham, A. (2006). Vocal Workouts for the Contemporary Singer Boston: Berklee Press. 118
Riggs, S. & Carrtello, J. (1998). Singing for the Stars: A Complete Program for Training Your Voice. Rev. Ed. Van Nuys, CA: Alfred. 96.
Bozeman, K. (2007). A Case of Voice Science in the Voice Studio. Journal of Singing 63. 3 (January 2007). 265-270
Heinze, C. (1997). Avoiding Vocal Damage. Canadian Musician. 19.4 (August 1997). 31.
Adobe, Audition CC. (2017). A professional audio workstation. October 12, 2017. https://www.adobe.com/products/audition.html