МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АРТИСТІВ – ВОКАЛІСТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.232-9

Ключові слова:

естрадний спів, музичне мистецтво, бакалавр музичного мистецтва, технічні засоби, програмне забезпечення, Adobe Audition, мікрофон, мікшерський пульт

Анотація

Стаття присвячена основам методики використання технічних засобів та програмного забезпечення у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у мистецьких закладах вищої освіти. Пропонуються основні умови використання технічних засобів та програмного забезпечення в процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у закладах вищої освіти. Також у статті визначаються умови використання програмного забезпечення у процесі засвоєння майбутніми артистами-вокалістами курсу «Естрадний спів» у процесі професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво». У дослідженні викладено основні методичні рекомендації з використання особливостей направленості мікрофона та еквалайзера мікшерського пульта на індивідуальних заняттях з естрадного співу у процесі професійної підготовки майбутніх естрадних вокалістів. Робиться акцент на значенні використання в процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва програмного забезпечення для звукозапису репетиційної роботи. Робиться висновок про необхідність і значення подальшого удосконалення навчальних планів та освітньо-професійних програм спеціальності «Музичне мистецтво» з метою поглиблення практичної та технічної складової процесу професійної підготовки, зокрема, за спеціалізацією «Естрадний спів».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Natalya Folomieieva, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

кандидат педагогічних наук,

кафедра хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання, доцент

Посилання

Austin, S. (2008). Building Strong Voices: Twelve Different Ways! (Part II) Choral Journal. 48.8 (February 2008). 59-73.

Lebon ,R. (1999). The Professional Vocalist: A Handbook for Commercial Singers and Teachers. Lanham, Md. and London: The Scarecrow Press. 160.

LoVetri, J. (2003). Voice Pedagogy: Female Chest Voice. Journal of Singing. 60.2 (November/December 2003). 162.

Edwin, R. (1996). Attitude as Vocal Technique. Journal of Singing 53.2 (November 1996). 51-53.

Miller, R. (2000). Training Soprano Voices London: Oxford University Press. 36.

Peckham, A. (2006). Vocal Workouts for the Contemporary Singer Boston: Berklee Press. 118

Riggs, S. & Carrtello, J. (1998). Singing for the Stars: A Complete Program for Training Your Voice. Rev. Ed. Van Nuys, CA: Alfred. 96.

Bozeman, K. (2007). A Case of Voice Science in the Voice Studio. Journal of Singing 63. 3 (January 2007). 265-270

Heinze, C. (1997). Avoiding Vocal Damage. Canadian Musician. 19.4 (August 1997). 31.

Adobe, Audition CC. (2017). A professional audio workstation. October 12, 2017. https://www.adobe.com/products/audition.html

Downloads


Переглядів анотації: 401

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Folomieieva, N. (2018). МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ АРТИСТІВ – ВОКАЛІСТІВ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (5), 232–239. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.232-9

Номер

Розділ

Статті