МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ (ДОСВІД ЕСТОНІЇ)
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.8390Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності, підготовка вчителів, міжнародна діяльністьАнотація
У статті розглядаються методиоцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальнихзакладів у контексті вивчення позитивного досвіду країн Європейського Союзу, зокрема Естонії. Розглядаються пропозиції естонських науковців щодо здійснення адекватного оцінювання ІК-компетентності вчителів із використанням таких методів оцінювання як тестування, анкетування та вирішення завдань за сценаріями. -language: AR-SA'>STEM-освіти, описані переваги створення ресурсних центрів.
Завантаження
Посилання
Cороко Н.В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища: дис. к-та пед. наук: 13.00.10/ Сороко Наталія Володимирівна, НАПН України, Інститут інформ. технологій і засобів навчання. – К., 2012. – 256 с.
Сороко Н.В. Використання ІКТ для оцінювання інформаційно- комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)// Наукові записки. –Випуск 5. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної ітехнологічної освіти. Частина 1. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2014 – 238с. – с. 55 – 61.
Овчарук О. В., Сороко Н. В. Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя/ О. В.Овчарук, Н. В. Сороко/ Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць /Редрада. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – № 16 (23). – 167 с., c. 145 – 148.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. ― К. : Либідь, 1997. ― 376 с., c. 206.
Виговська С.В. Педагогіка вищої школи: Метод. рекомендації — К.: Природничо-гуманітарний ННІ Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011. — 164 с.
Mart Laanperе, Peeter Normak. Training teachers to become educational software developers. (2003). Journal of Digital Contents, 1(1), 146 – 150 р.
Hans Põldoja & Terje Väljataga & Mart Laanpere & Kairit Tammets. Webbased self- and peer-assessment of teachers’ digital competencies/Advances in Web-based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. – Springer, 2011– 334 р., pp. 122 – 131.
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Vygovska S.V. Higher Education Pedagogy: Method. Recommendations - The National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, 2011. - 164 p. (in Ukrainian).
Goncharenko S.U. Ukrainian Pedagogical Dictionary / S.U. Goncharenko. - Kyiv: Lybid, 1997. - 376 p., p. 206. (in Ukrainian).
Ovcharuk O.V., Soroko N.V. Common approaches to assessment of information and communication competence in lifelong learning / O.V.Ovcharuk, N.V. Soroko / Scientific journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series № 2. Computer-oriented training system: Coll. Science. Labor / Redrada. - K.: National Pedagogical Dragomanov University, 2015. - № 16 (23). - 167 pp., p. 145 - 148. (in Ukrainian).
Soroko N.V. Using the Web tools for evaluation of teachers information and communication competence (Estonia experience)/ N.V. Soroko / Scientific notes. № 5. Series: Problems of methods for physical and mathematical and technological education. Part 1 - Kirovograd: Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University, 2014 – 238 p. – p. 55 - 61. (in Ukrainian).
Soroko N.V. The development of information and communication competence of teachers philological specialty in computer-based oriented environment /Thesis of the Candidate of Pedagogical Sciences Degree, specialty 13.00.10 – Information and communication technologies in education. – Institute of Information technology and learning tools at NAPS of Ukraine, Kyiv, 2012. – 256 p. (in Ukrainian).
Mart Laanperе, Peeter Normak. Training teachers to become educational software developers. (2003). Journal of Digital Contents, 1(1), 146 – 150 р.
Hans Põldoja & Terje Väljataga & Mart Laanpere & Kairit Tammets. Webbased self- and peer-assessment of teachers’ digital competencies/Advances in Web-based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. – Springer, 2011– 334 р., pp. 122 – 131.