ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ: АНАЛІЗ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ

Автор(и)

  • Alina Antokhova Баришівський НВК «Гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.1022

Ключові слова:

Електронний засіб навчального призначення, електронний підручник (е-підручник), інтерактивний підручник, мультимедійний підручник, технологія, інтерактивне навчання, зарубіжний досвід, електронні освітні ресурси (ЕОР)

Анотація

В період стрімкого розвитку технологій загострюється питання надання рівного доступу до якісної освіти. Одним із шляхів вирішення зазначеної проблеми бачиться впровадження у навчальний процес електронних освітніх ресурсів, зокрема електронних підручників. У статті подано аналіз досвіду застосування електронних підручників в освіті зарубіжних країн. Визначено переваги та ризики у застосуванні, вимоги до електронного підручника, про необхідне забезпечення класів, які на сьогоднішній день тестують дані підручники відповідно до експерименту з впровадження електронного підручника, проаналізовано проект плану реалізації даного експерименту, роль інтерактивних підручників під час осучаснення освіти. Оскільки в Україні електронний підручник перебуває на стадії формування, проведено порівняльний аналіз пропозицій українських видавництв. Розглянуто мультимедійні підручники, які розміщені на платформах MozaWeb і Розумники, а саме «Я досліджую світ» (1 клас), «Мистецтво» (1клас), «Природознавство» (5 клас), «Всесвітня історія» (5 клас) на  предмет відповідності вимогам – навчальна програма, вимоги НУШ, Положення про електронний підручник (від 02 травня 2018 року), Закон «Про освіту». Визначено перспективи подальшої експериментальної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Alina Antokhova, Баришівський НВК «Гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

Вчитель початкових класів

Посилання

Budkevych, T. (2007). The use of information technology, as a tool to enhance the effectiveness of traditional forms of teaching methods. Native school. №10. 64-69 (in Ukrainian).

Bulda, A. (2009). Scientific journal of the National Pedagogic Dragomanov University. №1. 18-21 (in Ukrainian).

From electronic version to electronic textbook (2018). https://imzo.gov.ua/2018/08/15/vid-elektronnoji-versiji-do-elektronnoho-pidruchnyka/ (in Ukrainian)

The pilot implementation of electronic textbook and electronic platform (2018). https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2018/04/18/experiment_project_paper_19032018.pdf (in Ukrainian)

Electronic library of the Institute of education content modernization (2018). https://lib.imzo.gov.ua/ (in Ukrainian)

The Constitution of Ukraine: The Law of 05.09.2017 № 2145-VIII (2017). The database of "Ukrainian Legislation". http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (in Ukrainian)

Melnyk, O. (2014). Foreign experience in the implementation of electronic educational resources in educational and teaching process of primary school. Pedagogy. № 2 (13). 345-354. (in Ukrainian)

Morze, N. (2007). How to determine pedagogical value of electronic tools? The headmaster of Scholl, lyceum. №4. 31-36. (in Ukrainian)

Decree approving regulations on electronic textbook (2018). https://imzo.gov.ua/2018/06/28/nakaz-mon-vid-02-05-2018-440-pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-elektronnyj-pidruchnyk/ (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 547

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Antokhova, A. (2018). ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ: АНАЛІЗ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (5), 10–22. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.1022

Номер

Розділ

Статті