ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙН-ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.134Ключові слова:
онлайн-опитування; інформаційні технології; проблеми студентів; освітній процес; інформаційне забезпеченняАнотація
У даній науковій роботі розглядаються два варіанти опитувань: 1) опитування на базі ресурсу «Одне питання – багато думок»; 2) опитування на базі віртуального навчального середовища Національного університету «Львівська політехніка». Питання стосувалися ситуації всередині групи, вартості навчання, часу проведення занять. Для кращого розуміння процесів у взаємодії та потоку даних, було створено відповідні діаграми. Створені діаграми дадуть розуміння того, як сутності між собою взаємодіють, та які процеси аналізу проходить отримана від цільової аудиторії інформація. Для досягнення мети було проаналізовано сучасні дослідження по цій темі. Опитування є важливою складовою формування належних умов праці та навчання через зворотний зв’язок між університетом та студентами чи працівниками. Пандемія захворювання COVID-19 змусила переосмислити роль онлайн-сервісів у створенні умов для навчання та роботи. Завдяки впровадженню даних сервісів у процес взаємодії із студентами, стало зрозуміло, що такі технології мають певні переваги і їх подальше використання матиме позитивний вплив на діяльність кафедри, та університету загалом. Стаття містить моделювання ситуації, коли потрібно дізнатися думку студентів, підхід до її вирішення та результат. Ці моделі ситуацій дають зрозуміти важливість зв’язку між університетом та студентами, завдяки таким опитуванням, студенти можуть впливати на діяльність кафедри, що робитиме процес навчання комфортнішим та продуктивнішим. Анонімні опитування дають змогу дізнатися думку студентів про те, що часом може бути складно сказати прямо. У цій статті показано, що студентів питали про булінг, такі запитання повинні отримати відверту відповідь, і анонімність цьому сприятиме. Отримана інформація покаже, чи слід провести бесіду про небезпеку цькування, щоб запобігти різним небезпекам. Онлайн-сервіси з опитувань стають незамінимими інструментами, як можна побачити із проведеного дослідження, університет отримує важливу інформацію і за результатами отриманих відповідей формуватиметься діяльність у цих сферах.
Завантаження
Посилання
Abirami K., Radhika, G. Analysis of Student Satisfaction on Virtual Learning Platforms During COVID-19. Lecture Notes in Networks and Systems. 2022. 473. С. 563–574.
van Greunen D., Doomun R. A Study on the Behaviours and Attitudes of Students in Online Learning at the Open University of Mauritius. Lecture Notes in Networks and Systems. 2021. 428. С. 489–507.
Haupt T. C., Mall, A. Learning Online During a Pandemic: Student Perspectives. Lecture Notes in Civil Engineerin. 2021. 245. С. 167–177.
Марковець О. В., Березняк Є. Ю., Лисик Б. О., Кравець Р. Б. Інформаційна модель системи проведення соціологічних досліджень у веб-середовищі. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. 2016. (854). C. 274–281. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2016_854_27.
Паніотто В., Харченко Н. Методи опитування. Видавничий дім ''Києво-Могилянська академія''. 2017. С. 342.
Про доступ до публічної інформації, Закон України. 2011. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17.
Про захист персональних даних, Закон України. 2010. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2297-17#Text.
Про телекомунікації, Закон України. 2004. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15.
Люта О., Лєонов С., Артюхов А., Сушко-Безденежних М., Длугопольський О. Опитування студентів як інструмент забезпечення якості вищої освіти: приклад українського університету. Науковий вісник Національного Гірничого університету. 2021. 2021(4). С. 158–164.
Суворова, С. Г. Розвиток маркетингових інтернет-досліджень в умовах поширення електронної комерції. Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. 2017. 1(11). С. 81–89.