МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗВУКОРЕЖИСЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.4Ключові слова:
мультимедіа; музичне мистецтво; звукорежисура; звукорежисерська підготовка; Power Point; Adobe Audition; Steinberg Cubase; професійна підготовка; магістр музичного мистецтваАнотація
Стаття присвячена конкретизації основ методичного забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті аналізується загальний напрям професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво» та визначаються особливості змісту звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій; наводяться умови включення інформаційних комп’ютерних технологій до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій. Стаття містить приклади використання мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення змісті звукорежисерської підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті містяться загальні характеристики навчальної дисципліни циклу професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва «Звукорежисура та музична акустика», а також наводяться приклади використання в процесі її викладання різних мультимедійних технологій та комп’ютерних програм. Також у статті визначаються етапи методики підготовки заняття з майбутніми магістрами музичного мистецтва виконавських спеціалізацій з використанням інформаційних мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення, а також основні умови включення до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій інформаційних комп’ютерних технологій. Акцентується велике значення використання в процесі звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій спеціальності «Музичне мистецтво» мультимедійних технологій та програмного забезпечення, що є важливим компонентом забезпечення конкурентоспроможності випускників на сучасному ринку праці
Завантаження
Посилання
Agnew, P., Kellerman, A. & Meyer, J. (1996). Multimedia in the Classroom. Boston: Allyn and Bacon.
Fetterman, R. (1997). The interactive cooperation. New York: Random House Publishers, 97-115.
Mayer, R. (2001). Multimedia Learning. NY : Cambridge University Press.
Zones, C., Zenios, M. & Griffiths, J. (2004). Academics use of digital resources: disciplinary differences and the issue of progression. Networked Learning: Proceedings of the Fourth International Conference, Sheffield University.
Sife, A.S., Lwoga, E.T. & Sanga, C. (2007). New technologies for teaching and learning: Challenges for higher learning institutions in developing countries. International Journal of Education and Development using ICT, vol. 3, No. 2.
Neo, M. & Neo, T.K. (2000). Multimedia learning: using multimedia as a platform for instruction and learning in higher education. Paper presented at the Multimedia University International Symposium on Information and Communication Technologies 2000 (M2USIC’2000), October 5-6, 2000, Petaling Jaya, Malaysia
Sedláček, M. (2010). Music Software Used by Teachers in Music Education at Elementary Schools of Czech Republic. The Multimedia Technologies Applications in Music Education. Brno, 33-38.
Microsoft Power Point (2018). Microsoft Office Power Point 15.14.0. September 23, 2018.
https://products.office.com/en-us/powerpoint
Adobe Audition CC (2017). A professional audio workstation. October 12, 2017. https://www.adobe.com/products/audition.html
Steinberg Cubase Pro 9.5 (2017). Create. Produce. Mix. Repeat. November 14, 2017. https://www.steinberg.net/en/products/cubase/start.html
Dean, R. (2009). The Oxford handbook of computer music. Oxford: Oxford University Press. 574 p.
Free Tonmann DeEsser (2018). August 07, 2018. https://www.tonmann.com/2015/07/18/free-tonmann-deesser-vst-plugin/