АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В УМОВАХ ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.137

Ключові слова:

академічна доброчесність; студенти; університет; академічна культура; вимушене дистанційне навчання

Анотація

У статті досліджуються питання академічної доброчесності за умов вимушеного дистанційного навчання. Проведено аналіз існуючого стану справ в університетському навчальному середовищі у сфері дотримання принципів академічної доброчесності. У ході дослідження респондентам було запропоновано пройти опитування, спрямоване на визначення явищ та факторів, які турбують студентів в умовах вимушеного дистанційного навчання 2020-2022 років навчання та визначитися з питаннями академічної доброчесності. Також було проведено інтерв'ю зі студентами добровольцями з різних курсів та університетів, які навчалися чи навчаються в умовах вимушеного дистанційного навчання. Результати показали, що на жаль відсоток студентів, які на постійній основі використовують списування та некоректні запозичення зріс за ці два роки, але причини цього вимагають подальшого вивчення, але вже зараз можна сказати, що до основних факторів, що впливають на прояви академічної нечесності у середовищі студентів є: нове середовище навчання (повне онлайн навчання), відсутність систематичної роботи з формування академічної культури та комбінація з низької мотивації в онлайн навчанні та низький рівень умінь самостійної роботи у студентів у нових умовах. На підставі отриманих результатів були сформульовані рекомендації як для учасників навчального процесу в контексті протидії та профілактики випадків академічної недобропорядності в умовах он-лайн навчання. До цифрових інструментів, які рекомендовано використовувати в навчанні онлайн: Respondus LockDown Browser, Respondus Monitor, ProctorU, Purdue OWL, RefWorks, Grafiati, Unplag, Self Control. Комплексне використання цих цифрових інструментів дозволить як контролювати конкретні прояви академічної нечесності, так і формувати культуру академічної доброчесності на умовах відкритості та розуміння важливості цього процесу для студентства.                    

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олексій Наливайко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки

Оксана Анатоліївна Жерновникова, ХНПУ імені Г. С. Сковороди

доктор педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри математики

Наталія Анатоліївна Наливайко, Харківський національний медичний університет

кандидат педагогічних наук, викладачка кафедри української мови, основ психології та педагогіки

Вікторія Молоток, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Студентка 3 року навчання

Посилання

Online Tools and Resources That Support Academic Honesty. GettingSmart (2016). https://www.gettingsmart.com/2016/09/03/10-online-tools-and-resources-that-support-academic-honesty/.

Abd-Elaal, E. S., Gamage, S. H., & Mills, J. E. (2019). Artificial intelligence is a tool for cheating academic integrity. In 30th Annual Conference for the Australasian Association for Engineering Education (AAEE 2019): Educators Becoming Agents of Change: Innovate, Integrate, Motivate (pp. 397-403). Brisbane, Queensland: Engineers Australia.

Augusta, C., & Henderson, R. D. (2021). Student Academic Integrity in Online learning in higher education in the era of COVID-19. In Learning and Teaching in a Pandemic-Constrained Environment. Santa Rosa, California: Informing Science Press.

Bardus, I., Herasymenko, Y., Nalyvaiko, O., Rozumna, T., Vaseiko, Y., & Pozdniakova, V. (2021). Organization of Foreign Languages Blended Learning in COVID-19 Conditions by Means of Mobile Applications. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(2), 268-287.

https://doi.org/10.18662/rrem/13.2/421

Bashkir, О. (2021). Implementation of the principles of academic integrity in higher education institutions of Ukraine. Educological Discourse, 33(2), 77–90. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.6

Bozkurt, A., Jung, I., Xiao, J., Vladimirschi, V., Schuwer, R., Egorov, G., ... & Paskevicius, M. (2020). A global outlook to the interruption of education due to COVID-19 pandemic: Navigating in a time of uncertainty and crisis. Asian Journal of Distance Education, 15(1), 1-126.

Bretag, T. (Ed.). (2016). Handbook of academic integrity (p. 463). Singapore: Springer Singapore.

Bullingham, L., & Vasconcelos, A. C. (2013). “The presentation of self in the online world”: Goffman and the study of online identities. Journal of Information Science, 39(1), 101–112.

https://doi.org/10.1177/0165551512470051

Eaton, S. E. (2020a). Academic Integrity During COVID-19: Reflections From the University of Calgary. International Studies in Educational Administration, 48(1), 80-85.

Eaton, S. E. (2020b). 3 Reasons Why Proctoring an Exam Using Zoom Is a Bad Idea https://drsaraheaton.wordpress.com/2020/03/31/3-reasons-why-proctoring-an-exam-using-zoom-is-a-ba d-idea/

Irfan, M., Aslam, M., Maraikar, Z., Jayasinghe, U., & Fawzan, M. (2021). Ensuring Academic Integrity of Online Examinations. In 2021 IEEE 16th International Conference on Industrial and Information Systems (ICIIS) (pp. 295-300). IEEE.

Kitahara, R. T., & Westfall, F. (2007). Promoting academic integrity in online distance learning courses. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching, 3(3), 265-276.

Kocdar, S., Karadeniz, A., Peytcheva-Forsyth, R., & Stoeva, V. (2018). Cheating and Plagiarism in E-Assessment. Students’ Perspectives. Open Praxis, 10(3), 221. https://doi.org/10.5944/openpraxis.10.3.873

Lanier, M. M. (2006). Academic integrity and distance learning. Journal of criminal justice education, 17(2), 244-261.

https://doi.org/10.1080/10511250600866166

Levin, M. (2012). Academic integrity in action research. Action Research, 10(2), 133-149.

https://doi.org/10.1177/147675031244503

Macfarlane, B., Zhang, J., & Pun, A. (2014). Academic integrity: a review of the literature. Studies in higher education, 39(2), 339-358.

https://doi.org/10.1080/03075079.2012.709495

Nalyvaiko, O., Vakulenko, A., & Zemlin, U. (2020). Features of forced quarantine distance learning. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(47), 78-87. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-09

Nalyvaiko, О., Kalistova, О., & Poliakov, D. (2020). Compliance academic integrity learning achievements of educational applicants in the process of distance learning. Educological Discourse, 31(4), 143–162.

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.4.10

Patra, S. K., & Das, A. K. (2019). Finding Facets of Academic Integrity and Plagiarism through the Prism of a Citation Database. DESIDOC Journal of Library & Information Technology, 39(2).

Peters, M. A., Wang, H., Ogunniran, M. O., Huang, Y., Green, B., Chunga, J. O., ... & Hayes, S. (2020). China’s internationalized higher education during Covid-19: Collective student autoethnography. Postdigital science and education, 2(3), 968-988.

Robinson, J. A., & Glanzer, P. L. (2017). Building a culture of academic integrity: What students perceive and need. College Student Journal, 51(2), 209-221.

Sopova, D. (2018). Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training. The Modern Higher Education Review, (3), 120-126.

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2018.3.10

Stoesz, B., & Los, R. (2019). Evaluation of a tutorial designed to promote academic integrity. Canadian Perspectives on Academic Integrity, 2(1), 3-26. doi: https://doi.org/10.11575/cpai.v2i1.61826

Szilagyi, A. (2014). Nigerian Students' Perceptions and Cultural Meaning Construction Regarding Academic Integrity in the Online International Classroom. European Journal of Open, Distance and E-learning, 17(1), 172-189.

Tsigaros, T., & Fesakis, G. E-assessment and Academic Integrity: A Literature Review. In International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education (pp. 313-319). (2020, December). Springer, Cham.

Whitley Jr, B. E., & Keith-Spiegel, P. (2001). Academic integrity as an institutional issue. Ethics & Behavior, 11(3), 325-342.

https://doi.org/10.1207/S15327019EB1103_9

Wiley. (2020). Academic Integrity In the Age of Online Learning. https://teachingcommons.lakeheadu.ca/sites/default/files/inlinefiles/academic-integrity-in-the-age-of-online-learning.pdf

Downloads


Переглядів анотації: 822

Опубліковано

2022-11-27

Як цитувати

Наливайко, О., Жерновникова, О. А., Наливайко, Н. А., & Молоток, В. . (2022). АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В УМОВАХ ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (13), 89–103. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.137

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають