ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ RANDALL’S ESL CYBER LISTENING LAB ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.1313Ключові слова:
аудіювання; навички; студенти; заклади вищої освіти; Інтернет, сайтАнотація
Аудіювання вважається однією з найважливіших і найскладніших навичок як для викладачів EFL, так і для студентів університетів. Відсутність експериментальних досліджень щодо застосування цифрових ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів університету робить проблему актуальною. У цій роботі дослідники розглянули останні публікації, присвячені підходам до навчання аудіюванню студентів першого курсу університету. Огляд літературних джерел вказує на те, що навчання аудіюванню може значно виграти від використання цифрових технологій. У цій роботі розглядається оновлений підхід до аудіювання. Дослідження було проведено з використанням Randall’s ESL cyber listening lab. Зміст і принципи Інтернет ресурсів сприяють досягненню результатів навчання, визначених у навчальній програмі з іноземної мови.
У статті робиться спроба узагальнити практичний досвід проведення занять з іноземної мови на основі Randall’s ESL cyber listening lab та розробити рекомендації щодо використання ресурсів для аудіювання на заняттях з іноземної мови. Виходячи з результатів дослідження можна зробити висновок, що більшість учасників (75%) позитивно ставляться до використання Інтернет ресурсів під час занять з іноземної мови. Більшість студентів вважають, що матеріали від Randall’s ESL cyber listening lab можуть допомогти покращити навички аудіювання та поповнити словниковий запас. На основі отриманих результатів з'явилося кілька рекомендацій. На основі отриманих результатів здійснено спробу надати кілька рекомендацій. Ми рекомендуємо при плануванні уроку у частині «розуміння на слух» під час занять з іноземної мови в ЗВО використовувати один з ефективних прийомів – інтернет-сайти для вдосконалення навичок аудіювання за допомогою ретельно розроблених вправ з аудіювання, словникових ігор та Інтернет проектів.
Завантаження
Посилання
Rahimi, M., & Abedi, S. (2014). The relationship between listening self-efficacy and metacognitive awareness of listening strategies. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 98, 1454–1460.
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.03.565
Toni, A., Susilowati, R., & Sartipa, D. (2021). Student's difficulties in listening comprehension at the third semester of English Education Study Program of University Muhammadiyah Kotabumi academic year 2019/2020. Griya Cendikia, 6(2), 130–154. https://doi.org/10.47637/griya-cendikia.v6i2.92
Gestanti, R.A. (2017). Listening strategies employed by non-English department students. Journal on English as a Foreign Language, 7, 35-58.
Deregözü, A. (2021). The use of listening comprehension strategies in distance language education. English Language Teaching, 14(10), 62-69. https://doi.org/10.5539/elt.v14n10p62
Nguyen, N. H. T. (2022). Listening difficulties of Non-English majored freshmen at Tay Do University, in Vietnam. International Journal of Social Science And Human Research, 05(06).
https://doi.org/10.47191/ijsshr/v5-i6-73
Gilakjani, A. P., & Sabouri, N. B. (2016). Learners’ listening comprehension difficulties in English language learning: A literature review. English Language Teaching, 9(6), 123-133. https://doi.org/10.5539/elt.v9n6p123
Kostikova, I., Oleksandr Chastnyk, O. C., Ptushka, A., Yazlovytska, O., & Dovzhenko, O. (2021). Digital technology implementation in students’ proficiency development for English listening. Revista Amazonia Investiga, 10(48), 34–42. https://doi.org/10.34069/ai/2021.48.12.4
Kim Dongkyoo. (2015). The effects of listening strategy training on EFL learners’ listening comprehension proficiency in EFL classroom using movies. STEM Journal, 16(1), 65–84.
https://doi.org/10.16875/stem.2015.16.1.65
Foorman, B. R., Koon, S., Petscher, Y., Mitchell, A., & Truckenmiller, A. (2015). Examining general and specific factors in the dimensionality of oral language and reading in 4th–10th grades. Journal of Educational Psychology, 107(3), 884–899. https://doi.org/10.1037/edu0000026
Read, T., Kukulska-Hulme, A., & Barcena, E. (2021). Supporting listening comprehension by social network-based interaction in Mobile assisted language learning. Porta Linguarum Revista Interuniversitaria De Didáctica De Las Lenguas Extranjeras, (35), 295–309.
https://doi.org/10.30827/portalin.v0i35.15341
Hayati, A., & Mohmedi, F. (2009). The effect of films with and without subtitles on listening comprehension of EFL learners. British Journal of Educational Technology, 42(1), 181–192.
https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01004.x
Yeremenko, T., Gerkerova, O. & Negrivoda ,O. (2020). Mobile training as a means to improve future English teachers’ listening comprehension skills. Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynskyi, 2 (131), 188-195.
Chaikovska, O., & Zbaravska, L. (2020). The efficiency of Quizlet-based EFL vocabulary learning in preparing undergraduates for state English exam. Advanced Education, 7(14), 84–90.
https://doi.org/10.20535/2410-8286.197808
Humeniuk, I., Kuntso, O., Popel, N. & Voloshchuk, Y. (2021). Mastering listening comprehension at ESP classes using TED TALKS. Advanced Education, 17, 27-34.
Morales, A., & Beltrán, A. M. (2006). Developing listening through the use of authentic material. HOW, 13 (1), 101-123.
Chaikovska, O. (2020). The impact of podcasts created with audacity on improving grammar skills. Educational E-environment of modern university, 8, 1-7. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.1
Hasan M.M. & Hoon T.B. (2013). Podcast applications in language learning: A review of recent studies. English Language Teaching, 6(2), 128.
Rahimi M. & Katal M. (2012). The role of metacognitive listening strategies awareness and podcast-use readiness in using podcasting for learning English as a foreign language. Computers in Human Behavior, 28(4), 1153-1161.