ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЮЧОГО ОЦІНЮВАННЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАЛЬНОМУ КУРСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.90100

Ключові слова:

електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності, оцінювання навчальної діяльності, формуюче оцінювання, ресурси для впровадження формуючого оцінювання, система електронного навчання Moodle

Анотація

Використання електронного навчання дає можливість студенту навчатися у будь-який час та у будь-якому місці, він може опановувати нові дисципліни та формувати додаткові компетентності у вже вивчених. Сучасні педагоги високо оцінюють даний вид навчання і покладають на нього великі надії. Слід констатувати, що електронне навчання є одним з найефективніших у підготовці студентів у різноманітних сферах та галузях освіти у всьому світі. Відомі педагоги називають електронне навчання провідною ланкою ХХІ століття. Проте, враховуючи усі переваги такого виду навчання, потрібно відмітити, що оцінювання в електронному режимі є певним викликом для викладача, адже важко оцінити роботу, за якою  не спостерігаєш наочно. Немає жодних гарантій того, що студент самостійно зробив ту чи іншу роботу, сумлінно виконав завдання чи зрозумів поданий матеріал. В статті здійснено детальний аналіз поняття діагностики навчальної діяльності студентів та запропоновано вирішення проблеми оцінювання в умовах електронного навчання за допомогою так званого формуючого оцінювання. Формуюче (внутрішнє) оцінювання націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного студента і не припускає як порівняння результатів, продемонстрованих різними студентами, так і адміністративних втручань за результатами навчання. Здійснено порівняння процесу оцінювання від традиційного до формуючого. Запропоновано ряд ресурсів, які допоможуть запровадити систему формуючого оцінювання у електронному навчальному курсі. У статті також наведено приклади таблиць, які використовуються при впровадженні формуючого оцінювання у електронному  навчальному курсі. Продемонстровано авторський приклад застосування формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі  «Управління системою електронного навчання студентів вищого педагогічного навчального закладу».

 

DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.90100

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Yelyzaveta Veremei

Студент ІV курсу спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

Київський університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Haleta, Ya. (2016). Criteria for the readiness of students of pedagogical universities to implement distance learning. Naukovi zapysky, 112, 123 p. (in Ukrainian)

Pometun, O. (2007). Encyclopedia of interactive learning. K., 144 p. (in Ukrainian)

Morze, N. & Glazunova E. (2008). Models of effective use of information-communication and distance learning technologies in higher educational institutions [Online]. Information Technologies and Learning Tools, 8

https://journal.iitta.gov.ua (in Ukrainian)

Yasulaitis, V. (2005). Distance learning: methodical recommendations. K.: MAUP, 72 p. (in Ukrainian)

Biggerlape (2019).

https://www.biggerplate.com/

Nachalka.com Forming evaluation. (2008).

http://www.nachalka.com/node/3660 (in Ukrainian)

Moodle (2017).

https://uk.wikipedia.org/wiki/Moodle (in Ukrainian)

Forming assessment of student achievements: the essence and method of implementation (2016).

http://uej.undip.org.ua/upload/iblock/5e2/5e24f07e3c22c6f4feb501b1200d2105.pdf (in Ukrainian)

Functions for assessing academic achievements of students (2019).

http://www.info-library.com.ua/books-text-4194.html (in Ukrainian)

Unite (2019).

https://www.uniteforliteracy.com/

Downloads


Переглядів анотації: 298

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Veremei, Y. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЮЧОГО ОЦІНЮВАННЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАЛЬНОМУ КУРСІ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (6), 90–100. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.90100

Номер

Розділ

Статті