ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.2634

Ключові слова:

інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання, інформаційно-освітнє середовище закладу освіти, система електронного навчання

Анотація

Навчальні заклади України сьогодні якнайширше залучені до організації та впровадження цифрової освіти - поєднання різних компонентів і сучасних технологій шляхом використання цифрових платформ, впровадження нових інформаційно-освітніх технологій, застосування прогресивних форм організації навчального процесу та активних методів навчання, а також сучасних навчально-методичних матеріалів. Одним з аспектів цифровізації сучасної освіти є запровадження електронного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вже у школі необхідно піднімати рівень інформаційної культури молоді, позаяк це допоможе їй швидше адаптуватися до сучасних технологій у вищих навчальних закладах. Інформаційне освітнє середовище закладу освіти розглянуто як систему інформаційних просторів. У статті проаналізовано сучасні технології розробки та впровадження систем електронного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті організації та впровадження цифрової освіти в Україні, розглянуті можливості їх застосування для організації інформаційного освітнього простору в школі. Проведено порівняльний аналіз функціональних можливостей сучасних систем електронного навчання, розглянуті переваги та недоліки цих систем. З урахуванням сильних і слабких сторін кожної з платформ управління дистанційним навчанням висловлено пропозиції щодо використання окремих з них для організації електронного навчання та цифрового адміністрування навчальної, методичної та управлінської діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. Система управління навчанням та діяльністю освітнього закладу може стати ефективною за умови проведення заходів, які забезпечать її організаційну, технічну та методичну підтримку, враховуючи можливості установи для їх здійснення.

DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.2634

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2018-2020 and approval of the plan of measures for its realization.(2018). https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyi-rozvitku-cifrovoyi-ekonomiki-ta-suspilstva-ukrayini-na-20182020-roki-ta-zatverdzhennya-planu-zahodiv-shodo-yiyi-realizaciyi (in Ukrainian).

The Digital Adzhda of Ukraine - 2020. Conceptual Foundations. Project (2016). https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf (in Ukrainian).

Ghladyr, A., Zachepa, N., & Motrunich, O. (2012). Distance Learning Systems - Overview of Software Platforms. Problemy vyshhoji shkoly. Innovaciji v osviti ta vyrobnyctvi. komp'juterni tekhnologhiji v osviti ta vyrobnyctvi.

http://www.kdu.edu.ua/statti/Tezi/Tezi_2012/43.pdf (in Ukrainian).

Gotskaja, I., Zhuchkov, V., & Korablev, A. (2011). Analytical note "The choice of distance learning system".

http://ra-kurs.spb.ru/2/0/2/1/?id=13 (in Russian).

Jastremsjka, S. (2017). A review of software platforms for the organization of distance learning of future masters of nursing. Molodyj vchenyj. 9(49), 428-431 (in Ukrainian).

Lytvynova, S. (2014). The concept and basic characteristics of the cloud-based secondary school environment. Informacijni tekhnologhiji i zasoby navchannja: elektronne naukove fakhove vydannja. 2(40), 26-41. http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/970/756#.U2aW6IF_vzA (in Ukrainian).

Microsoft (2019).

http://webresearch.ru/msslk.aspx (in Russian).

Net School Ukraine (2019).

https://netschool.academlyceum.zp.ua/support.htm (in Ukrainian).

Pasikhov, Ju. (2011). The resource of organization of distance learning in general educational institutions. Komp'juter u shkoli ta sim'ji. 2, 37-39 (in Ukrainian).

Procenko, Gh. (2012). Designing information space for a comprehensive educational institution. Extented abstract of candidate’s thesis. Kyiv, Ukraine (in Ukrainian).

Schodennyk.ua (2019).

http://company.shodennik.ua/about/ (in Ukrainian).

Shevchenko, A. (2016). Distance learning with the help of Google services. Komp'juter u shkoli ta sim'ji, 6, 48-52 (in Ukrainian).

Shljahtina, S. (2006). Prospects for the development of distance learning in the world and in Russia. KompjjuterPress. 1.

http://www.compress.ru/article.aspx? id=14659&iid=695 (in Russian).

Sysojeva, S., & Osadcha, K. (2011). Distance Learning Systems: A Comparative Study of Learning Opportunities.

http://www.academia.edu/931578 (in Ukrainian).

The official web-site of Moodle LMS.

http://moodle.org/.

Tomashevsjkyj, V., Novikov, Ju., & Kaminsjka, P. (2011). An overview of the current state of distance learning systems. Naukovi praci Chornomorsjkogho derzhavnogho universytetu imeni Petra Moghyly. Part.: Komp'juterni tekhnologhiji. 148(160), 146-157 (in Ukrainian).

Vyshnivsjkyj, V., Ghnidenko, M., Ghajdur, Gh., & Iljjin, O. (2014). Organization of distance learning. Creating e-learning courses and electronic tests. Kyiv, Ukraine : DUT (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 406

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Kushniruk, A. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ НАВЧАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (6), 26–34. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.2634

Номер

Розділ

Статті