ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Oksana Volodymyrivna Danysko Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка http://orcid.org/0000-0003-4040-562X

DOI:

https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.6676

Ключові слова:

змішане навчання, електронне навчання, курс-ресурс, віртуальна кімната Google Classroom, майбутні вчителі фізичної культури, професійна підготовка

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню необхідності розроблення та впровадження в освітній простір педагогічного закладу вищої освіти електронних курсів як засобу ресурсної підтримки процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. На основі аналізу праць провідних учених змішане навчання розглядається як синергетичне поєднання елементів очного та дистанційного навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Базовими умовами його реалізації є підвищення ролі самоосвіти, відповідальності за результат навчальної діяльності та можливість конструювання студентом власної освітньої траєкторії в процесі професійного становлення. Наголошується, що провідним засобом реалізації змішаного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти є електронний курс-ресурс, що містить дидактично упорядковані електронні матеріали навчально-методичного комплексу навчальної дисципліни і забезпечує підтримку освітнього процесу. Схарактеризовано алгоритм розроблення та структуру курсу-ресурсу з навчальної дисципліни «Фізична рекреація різних груп населення» для студентів другого освітнього рівня спеціальності 014.11 Середня освіта (фізична культура) в середовищі Google Classroom на платформі G Suite for Education. Продемонстровано переваги розробленого курсу-ресурсу у закладах вищої освіти, що полягають у забезпеченні таких вимог організації навчального процесу, як відкритість, доступність, інтерактивність, контекстність, інструментальність, що сприяють індивідуалізації та диференціації передачі, засвоєння, примноження і використання знань, формуванню в майбутніх учителів фізичної культури професійно значущих умінь і навичок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Oksana Volodymyrivna Danysko, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

кандидат педагогічних наук,

викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури

Посилання

Brodska, L. (2008) Pedagogical preparation in the context of modern demands to future teachers' professional readiness. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, 1, 34–39.

Ghaghina, N., & Borysenko, V. (2018). Blended learning conceptual principles in language education at higher educational institutions. Pedaghoghichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tekhnologhiji: naukovyj zhurnal, № 1 (75), 174–184 (in Ukrainian).

Grуnchenko, I. (2012). Modern Approaches of Using Innovations in the Professional Training of Physical Training Teachers-to-Be. Visny`k Zhy`tomy`rs`kogo derzhavnogo universy`tetu imeni Ivana Franka, 64, 103–107 (in Ukrainian).

Danysko, O. & Semenovsjka, L. (2018). Genesis and modern content of blended learning concept in foreign pedagogical theory and practice. Informacijni tekhnologhiji i zasoby navchannja, 2018, Vol. 65, 3, 1–11. (in Ukrainian).

Kukharenko, V. (2018). Educational-methodological complex of e-learning teacher training.

http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em3 (in Ukrainian).

Maksymchuk, I. (2017) Development of pedagogical proficiency of future physical culture teachers in the process of professional preparation. Doctor’s thesis: 13.00.04. Khmeljnycjkyj (in Ukrainian).

Morze, N., & Hlazunova, O. (2009). Criteria of the electronic educational courses quality, worked out on the base of the distance education platforms. Informatsiini tekhnolohii v osviti, 4, 63–76 (in Ukrainian).

Statement about an electronic course-resource (2018).

https://goo.gl/w5sZnj (in Ukrainian).

About higher education: Law of Ukraine (25.07.2018 № 1556-VII) (2018). http://zakon.rada.gov.ua/go/1556-18 (in Ukrainian).

Sushhenko, L. (2003). Professional training of future specialists in physical education and sport (theoretical and methodological aspect). Zaporizhzhia: ZDU (in Ukrainian)

Trush, N. (2018). Future teachers’ preparation to physical culture training of six-year-old first-class pupils.

https://goo.gl/b1UnvB (in Ukrainian).

Chepurenko, Ja. (2013). Educational-methodological complex as a kind of educational edition. Actual issues of social communications theory: [materials of scientifically-current conference of journalism department lecturers of Ukrainian A.Malusko Philology and Literary Work Institute of National М.P. Drahomanov Pedagogical University: [collection of scientific lecture]. Vyp. III. Kyjiv: Oreol-servis, 7–14. (in Ukrainian).

Horn, M. & Staker, H. (2015). Blended: Using disruptive innovation to improve schools. San Francisco: Jossey-Bass (in English).

Downloads


Переглядів анотації: 383

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Danysko, O. V. (2018). ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”, (5), 66–76. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.6676

Номер

Розділ

Статті